• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Mijnupc.... nu ook al geen (web)mail meer.....wat een frustratie........!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rickp.
  • Startdatum Startdatum
R

Rickp.

Aangezien ik mijn inloggegevens voor mijnupc kwijt was, probeerde ik deze week opnieuw in te loggen met nieuwe inloggegevens. Ik een nieuwe login proberen te maken... emailadres en wachtwoord geprobeerd in te tikken, kreeg foutmelding bij gebruikersnaam en/of wachtwoord, terwijl ik hier totaal niets aan had veranderd in het verleden. Nieuwe activatiecode aangevraagd, paar dagen later ontvangen en geprobeerd in te tikken.... kreeg een foutmelding bij gebruikersnaam!!!!
Dus maar de helpdesk om hulp gevraagd..... zij adviseerden mij om weer nieuwe activatiecode aan te vragen?????? Diezelfde avond probeerde ik m'n mailbox van upc te openenen, vroeg deze om gebruikersnaam en wachtwoord??? Maar ook deze pakte ie niet meer..... frustratie ten top. Ik weer de helpdesk gebeld en deze zouden mij een nieuw wachtwoord sturen, zou ik vandaag (donderdag) in de bus krijgen..... niet dus, dus kan nog steeds geen mail lezen.
Ervaring leert mij dat de helpdesk goedwillend is alleen al die verschillende antwoorden die ik tot nu toe heb ontvangen, maken mij zeer aan het twijfelen als het gaat om mensen hulp te bieden (zaten ook medewerkers tussen die mij wel goed hielpen).

Is er iemand (desnoods van upc zelf) die mij alsjeblieft kan helpen hoe weer toegang te krijgen tot mijn (web)mail en Mijnupc??? Ik zou hem/haar heel dankbaar zijn.
 
Dit is heel erg vervelend.
er zijn op dit forum medewerkers van UPC actief. als je daar een PM naar toe gestuurd dan antwoorden ze zo snel mogelijk terug. en ze helpen ook goed ik heb alles zelf zo geregeld zonder problemen! 8)
 
The_Punisher zei:
Dit is heel erg vervelend.
er zijn op dit forum medewerkers van UPC actief. als je daar een PM naar toe gestuurd dan antwoorden ze zo snel mogelijk terug. en ze helpen ook goed ik heb alles zelf zo geregeld zonder problemen! 8)

bedankt punisher, alleen hoe vind ik zo'n upc medewerker op het forum?
 
hier staat alle info die je nodig hebt succes ;)

https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
The_Punisher zei:
hier staat alle info die je nodig hebt succes ;)

https://ziggoforum.nl/topics/17317/

nogmaals bedankt!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb exact hetzelfde met mijnupc! Mijn mail opent nu ook niet meer. Helpdesk kan me niet verder helpen. Ik wacht nu een PM af van een van de webcare mensen.
 
kom net thuis en verwachtte het nieuwe wachtwoord van upc in de bus.... je raadt het al..... NIETS!! Gelijk geprobeerd de helpdesk te bellen...... MEER DAN 10 MINUTEN WACHTTIJD, U WORDT VERZOCHT OP EEN LATER TIJDSTIP TERUG TE BELLEN........ ik wordt hier helemaal mesjokke van!!!!!!!!!!!!!!

IK KAN DUS AL DAGEN NIET MIJN MAILBOX INZIEN!!!!

nu maar hopen op een antwoord van één van de upc medewerkers op dit forum en probeer vanavond maar weer 's te bellen met de helpdesk.
 
Eindelijk gelukt.... vanmiddag tóch maar gebeld naar upc helpdesk en de medewerker heeft meteen mijn nieuwe inloggegevens gereset en ingevoerd , zowel voor mijnupc als ook voor mijn mailaccount. Hij heeft activatiecode gebruikt die ik had opgestuurd gekregen. Het kan dus wél direct verholpen worden , zonder dat er nieuwe gegevens via de post moeten worden opgestuurd (op activatiecode na dan). Volgens hem is er ook geen nieuw wachtwoord verzonden naar mij per post , terwijl dit wel was toegezegd, jammer! Dit bedoelde ik nou met het ligt er maar net aan wie je aan de lijn krijgt bij de helpdesk!

Kan gelukkig weer mijn mail bereiken en ook mijnupc is geactiveerd, webmail eraan gekoppeld.

Iedereen bedankt voor hun reactie in ieder geval!
 
Rickp. zei:
Eindelijk gelukt.... vanmiddag tóch maar gebeld naar upc helpdesk en de medewerker heeft meteen mijn nieuwe inloggegevens gereset en ingevoerd , zowel voor mijnupc als ook voor mijn mailaccount. Hij heeft activatiecode gebruikt die ik had opgestuurd gekregen. Het kan dus wél direct verholpen worden , zonder dat er nieuwe gegevens via de post moeten worden opgestuurd (op activatiecode na dan). Volgens hem is er ook geen nieuw wachtwoord verzonden naar mij per post , terwijl dit wel was toegezegd, jammer! Dit bedoelde ik nou met het ligt er maar net aan wie je aan de lijn krijgt bij de helpdesk!

Kan gelukkig weer mijn mail bereiken en ook mijnupc is geactiveerd, webmail eraan gekoppeld.

Iedereen bedankt voor hun reactie in ieder geval!

Ik zal wel eens vragen om een reset, bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan