R
Rickp.
Aangezien ik mijn inloggegevens voor mijnupc kwijt was, probeerde ik deze week opnieuw in te loggen met nieuwe inloggegevens. Ik een nieuwe login proberen te maken... emailadres en wachtwoord geprobeerd in te tikken, kreeg foutmelding bij gebruikersnaam en/of wachtwoord, terwijl ik hier totaal niets aan had veranderd in het verleden. Nieuwe activatiecode aangevraagd, paar dagen later ontvangen en geprobeerd in te tikken.... kreeg een foutmelding bij gebruikersnaam!!!!
Dus maar de helpdesk om hulp gevraagd..... zij adviseerden mij om weer nieuwe activatiecode aan te vragen
Diezelfde avond probeerde ik m'n mailbox van upc te openenen, vroeg deze om gebruikersnaam en wachtwoord
Maar ook deze pakte ie niet meer..... frustratie ten top. Ik weer de helpdesk gebeld en deze zouden mij een nieuw wachtwoord sturen, zou ik vandaag (donderdag) in de bus krijgen..... niet dus, dus kan nog steeds geen mail lezen.
Ervaring leert mij dat de helpdesk goedwillend is alleen al die verschillende antwoorden die ik tot nu toe heb ontvangen, maken mij zeer aan het twijfelen als het gaat om mensen hulp te bieden (zaten ook medewerkers tussen die mij wel goed hielpen).
Is er iemand (desnoods van upc zelf) die mij alsjeblieft kan helpen hoe weer toegang te krijgen tot mijn (web)mail en Mijnupc
Ik zou hem/haar heel dankbaar zijn.
Dus maar de helpdesk om hulp gevraagd..... zij adviseerden mij om weer nieuwe activatiecode aan te vragen

Diezelfde avond probeerde ik m'n mailbox van upc te openenen, vroeg deze om gebruikersnaam en wachtwoord
Maar ook deze pakte ie niet meer..... frustratie ten top. Ik weer de helpdesk gebeld en deze zouden mij een nieuw wachtwoord sturen, zou ik vandaag (donderdag) in de bus krijgen..... niet dus, dus kan nog steeds geen mail lezen.Ervaring leert mij dat de helpdesk goedwillend is alleen al die verschillende antwoorden die ik tot nu toe heb ontvangen, maken mij zeer aan het twijfelen als het gaat om mensen hulp te bieden (zaten ook medewerkers tussen die mij wel goed hielpen).
Is er iemand (desnoods van upc zelf) die mij alsjeblieft kan helpen hoe weer toegang te krijgen tot mijn (web)mail en Mijnupc
Ik zou hem/haar heel dankbaar zijn.

