• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen mailverkeer mogelijk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rizidan100
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rizidan100

Hallo,

Sinds gisteren kan ik plots geen mail versturen of ontvangen.
Ik krijg de melding dat de berichtenbox vol is, terwijl er niks is staat.

Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat bij uitgaande mail "poort 25" staat. Geen idee waarom dit plots een probleem is want ik heb dit mailadres al tijden en tot gisteren was het geen probleem....

Hoe kan een leek als ik dit oplossen?

gr
Rizidan
 
Weet je echt zeker dat er geen berichten op de Ziggo server meer staan ?
Als je je mailprogramma zo hebt ingesteld dat er geen berichten gewist worden op de server nadat je ze hebt binnengehaald kan dat namelijk gebeuren en dat zie je niet in je mailprogramma zelf, je moet dat even checken op de mailserver.

Als je via webmail inlogt op de ziggo mailserver kun je zien of de mailbox van je echt leeg is of misschien stampvol zit. (https://webmail.ziggo.nl )
Ook kun je dan via webmail controleren of je dan wel mail kunt versturen.
 
Euh... ik ben bang dat je gelijk hebt.....er stonden nog ergens oude mails waarvan ik dacht dat ik ze verwijderd had.


Mijn excuses voor deze blunder en bedankt voor de moeite !

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan