E
Eef1967
Ik kan wel op internet, maar mail ontvangen lukt niet. Heb veel berichten verwijderd dus vol kan niet. Webmail blijft hangen op 65% adresboek dus dat schiet ook niet op.
Ik heb het modem al even eruit en weer erin gehad, maakt niks uit.
:cry:
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik maak de PC regelmatig schoon. Heb dat afgelopen dagen niet gedaan dus daar kan ook geen oorzaak in zitten.
Een storing bij Ziggo? Staat niet op hun site.
Ik heb het modem al even eruit en weer erin gehad, maakt niks uit.
:cry:
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik maak de PC regelmatig schoon. Heb dat afgelopen dagen niet gedaan dus daar kan ook geen oorzaak in zitten.
Een storing bij Ziggo? Staat niet op hun site.