Geen mailnotificaties van Mijn Overheid

  • Onderwerp starter P.J.M. van der Vooren
  • Startdatum
Vraag
P

P.J.M. van der Vooren

Ik heb gemerkt dat ik geen e-mailnotificaties ontvang van de dienst Mijn Overheid. Het gaat dan om zowel meldingen die ik zou moeten ontvangen als er een nieuw bericht in mijn Berichtenbox is binnengekomen, als om meldingen wanneer ik probeer om een bericht in de Berichtenbox door te sturen naar mijn eigen e-mailadres.

Samen met de mensen van Mijn Overheid heb ik geprobeerd om de oorzaak hiervan te achterhalen, en we zijn tot de conclusie gekomen dat de e-mailnotificaties niet werken waanneer ze naar mijn Planet-e-mailadres worden gestuurd. Wanneer ik een Gmail-e-mailadres instel worden de notificaties wel gewoon ontvangen.

Mijn vraag is of meer forumleden (en eventueel de moderatoren van dit forum) dit probleem herkennen. Zo ja, wordt er dan gebruik gemaakt van een Planet- of van een kpnmail-e-mailadres?

Ik hoor graag jullie bevindingen.

Piet.
 

René

Moderator
Berichten
9.478
Internet
  1. T-Mobile
Ik kan het helaas niet voor je testen, vreemd probleem.
Maar aan de andere kant zou ik er persoonlijk niet al te veel tijd in steken. Maak gebruik van een goede onafhankelijke email provider en probeer zo min mogelijk gebruik te maken van de email van je internet provider. Door de jaren heen heb ik daar te veel problemen gezien, in het algemeen.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Berichten
4.180
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gaat het om mail die rechtstreeks van "mijn.overheid.nl" gestuurd wordt, of zit er ergens nog een forward tussen?
Zo niet, dan is het vreemd dat het niet aankomt.
 
Topicstarter
Topicstarter
P

P.J.M. van der Vooren

Probleem is opgelost. In het mailsysteem van KPN bleken in mijn mailboxen de e-mailadressen van Mijn Overheid geblokkeerd te zijn. Hoe dat is gebeurd is onbekend, want ik heb ze niet zelf geblokkeerd. Volgens KPN valt dat helaas ook niet meer te achterhalen. Maar ik ontvang de notificaties dus weer.
Piet.
 
Bovenaan