• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen mail op htc hd2

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo allemaal ik heb sinds gisteren mijn nieuwe telefoon de htc hd2 gehaald.
nou is het probleem dat ik mijn mail niet werkend erop krijg.
nou gaat het alleen om de outlook mail,de hotmail werkt wel gewoon.
wie kan mij helpen?
krijg elke keer een melding dat ik mijn gebruikersnaam met ww in moet vullen als ik dat doe met de gegevens die ik weet dan doet ie het niet.
plse help :'(
 
Jij krijgt dus je UPC mail niet werkend?
Gebruik je als pop3 server (inkomende email) de gegevens van UPC en voor de smtp server (uitgaande email) de server van jouw telefonieprovider?
Welke telefonieprovider heb je? Ik las dat Vodafoon wel eens problemen wil geven met email.
 
vink bij verbindingen het vinkje op het tabblad van proxyserver uit en het doet het is een bekend probleem.
 
ik krijg dus nergens waar ik dus mijn mail handmatig in kan stellen .
kan ook niet vinden waar ik die proxyserver uit kan zetten
provider is trouwens T-Mobile
bij active sync is windowspc gesynchroniseerd maar microsoft exchange niet
 
sorry martcom krijg t niet voor elkaar :'(
 
Gebruik je als gebruikersnaam je volledige email adres? Dit doet outlook namelijk niet automatisch en blijf je die pop up krijgen. ;)
 
Instellen email op de T-mobile HTC HDII
https://toestelhulp.t-mobile.nl/#/HTC/T8585-HD-II/E-mail/Handmatig-instellen/1
 
Instellingen-->menu-->meer-->verbindingen-->verbindingen-->mijn proxyserver instellen--> dan zie je 2 vinkjes staan de ene dit netwerk heeft verbinding met het internet(deze laat je aanstaan) de tweede is dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met het internet( deze moet uitgevinkt staan)

om een e-mail account in te stellen
ga naar het mail tab.
druk op menu en vervolgens op nieuw account
kiest overige en geen outlook(dit is een exange server)
vul hier je email adres in volledig met het wacht woord druk vervolgens op handmatig instellen
hier geef je je naam en de eventuele weergave voor je account op druk op volgende
inkomende mailserver is pop3.upcmail.nl
gebruikersnaam is je volledige email adres dus *******@upcmail.nl
je wacht woord is het wachtwoord dat je gebruikt waarmee je je email normaal mee ophaal, druk op volgende.
smtp server is smtp.upcmail.nl
en vink allebei de vinkjes aan en druk op volgende
volgende tabblad kan je keizen hoevaak hij je mail moet controleren deze keuze is aan jouw en eventueel roaming kan je hier aanzetten voor in het buitenland. en druk op gereed.
dan is alles ingesteld en kan je op verzenden ontvangen drukken.

de eerste keer duurt het meestal wat langer om verbinding te krijgen met de mail server maar binnen een minuut is het vaak wel gedaan.


succes.
 
Je kunt als smtp server niet smtp.upcmail.nl gebruiken.
Je verstuurt de email vanaf het T-Mobile netwerk en de UPC mailserver accepteert dan geen email via smtp.upcmail.nl. Dit is in verband met het voorkomen van spam.
Als smtp server moet je de smtp server van T-Mobile gebruiken. Dat staat ook in de stap voor stap uitleg die ik net heb gegeven.
 
Terug
Bovenaan