I
ikkeenjij
hallo allemaal ik heb sinds gisteren mijn nieuwe telefoon de htc hd2 gehaald.
nou is het probleem dat ik mijn mail niet werkend erop krijg.
nou gaat het alleen om de outlook mail,de hotmail werkt wel gewoon.
wie kan mij helpen?
krijg elke keer een melding dat ik mijn gebruikersnaam met ww in moet vullen als ik dat doe met de gegevens die ik weet dan doet ie het niet.
plse help :'(
nou is het probleem dat ik mijn mail niet werkend erop krijg.
nou gaat het alleen om de outlook mail,de hotmail werkt wel gewoon.
wie kan mij helpen?
krijg elke keer een melding dat ik mijn gebruikersnaam met ww in moet vullen als ik dat doe met de gegevens die ik weet dan doet ie het niet.
plse help :'(
