• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen mail met ww gehad

  • Onderwerp starter sanne1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sanne1981

In een brief die we kregen en via de postcode check zouden we hier (postcode 6444) vanaf 29 juli wifi spots hebben.
De mail met het wachtwoord hebben we niet ontvangen. Of, waarschijnlijk, is deze bij een @hotmail adres wat ooit eens is ingegeven bij de ongewenste mail terecht gekomen en automatisch verwijderd. Bij mijn Ziggo en dan internet staan alleen de webspace instellingen.
Als we wifi signaal zoeken staat ziggo er wel al netjes tussen.

Wie kan me zeggen wat te doen.

Vriendelijke groet,
Sanne.
 
Er komt geen brief met WW. Deze staat tzt alleen bij Mijn Ziggo. Niet iedereen in een stad krijgt dat WW tegelijkertijd. Afwachten. Ws. binnen 2 weken.
 
In de brief stond dat we vanaf 29 juli wifi spots zouden hebben en dat we via de mail (die waarschijnlijk al verwijderd is) het wachtwoord zouden ontvangen.
 
In de brief stond dat we vanaf 29 juli wifi spots zouden hebben en dat we via de mail (die waarschijnlijk al verwijderd is) het wachtwoord zouden ontvangen.

De mail ontvang je op je @ziggo mail-adres.

De E-mails worden gefaseerd verstuurd (Niet allemaal tegelijk).
Als het langer dan een week duurt zou ik even met Ziggo bellen.
Gratis via 1200
Of Contact opnemen met webcare hier op het forum..
 
de clou zit hem in het woordje vanaf. Dus na deze datum kun je wat verwachten, kan ook nog een maand duren.
Check op mijnziggo en daar kun je zien of je al een gebruikersnaam/wachtwoord hebt. Staat ergens onder je persoonlijke gegevens of internet.
 
Wel of geen mail, ik zou gewoon 'mijn ziggo' even checken, grote kans dat je daar je ww vindt.
 
... en dat we via de mail (die waarschijnlijk al verwijderd is) het wachtwoord zouden ontvangen.

Ik heb de mail gehad, maar daar staat geen wachtwoord in. Alleen de opmerking dat je het wachtwoord op MijnZiggo kunt vinden. Dus die mail heb je niet echt nodig.
 
Nooit een mail gehad, maar gewoon mijn wachtwoord in MijnZiggo kunnen lezen.
 
Oké bedankt voor de reacties. We zullen maar gewoon even afwachten dan.
 
wifi spots

Even informeren bij de buren of deze wel bericht hebben gekregen, zo ja. ziggo bellen 1200 keuze 1 en dan 3 . Ik kreeg ook geen gebruiksnaam en ww. Modem op afstand gereset. GSM bij de hand houden want resetten gebeurd via de vaste telefoonlijn.
Gr Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan