• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen korting op abonnement voor trouwe klant.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Na 27 jaar upc en Ziggo dacht ik van ze zullen me wel voor een jaartje willen vast leggen met een leuke korting, dus gebeld maar niets van dit alles, probeerden me gelijk een ander abo te verkopen i.c.m. een hoop dingen die ik niet wil, bla bla enz. In de upc tijd waren ze heel wat makkelijker in dat soort dingen, de dame had weinig respect voor hetgene wat ik had en gewoon wilde houden en probeerde me van alles aan te smeren, kortom een tactiek waar ik totaal niks van wil weten, m.a.w. een teleurstelling dit gesprek omdat ze speciaal mijn abo wilde veranderen want dat wil het systeem van ziggo blijkbaar, dus conclusie is mijnerzijds dan ook dat ze me liever kwijt als rijk zijn i.p.v. me een leuke aanbieding te doen.
 
Ben je verder wel tevreden met de geleverde diensten. Alles werkt naar behoren?
 
ja ik ben zeker wel tevreden over wat ze leveren maar ik wil ook wel eens een leuke korting krijgen, een bepaalde trouwe klant korting b.v. maar nu proberen ze je van alles aan te smeren, dingen waar ik helemaal geen behoefte aan heb en ze ratelen dan maar door aan de telefoon, je kent dat wel als ze maar wat kunnen verkopen en dat soort verkooppraatjes hou ik dus totaal niet van en daarom vindt ik dit toch wel een beetje onbeleefd zal ik maar zeggen.
 
Ja, maar ik zie dat jij nog op dat oude 50Mbit abo zit, daar zit je waarschijnlijk ook nog tegen een betere prijs op, dan het huidige 40Mbit wat iedereen krijgt. Het is loyaliteit aan de werkgever eerst (door de helpdeskmedewerker), de klant komt als tweede.
 
Eens, klopt wat je schrijft maar wil een provider vaste klanten houden moeten ze toch wel wat flexiber zijn in dit soort dingen en dat was upc wel en ziggo dus niet, als vaste klant zijnde ben je toch wel een bron van vaste inkomsten en dat hebben ze blijkbaar toch niet helemaal door.

wel kon ik fox sports eredivisie live opzeggen en dan weer gelijk aanmelden en dan kon er wel een flinke korting af, rare praktijken vindt ik dit, laten ze dit eerst maar eens zwart op wit geven.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat maar ten dele op wat jij zegt voor jouw geval, want als JIJ weg wil moet je dat doen, reken maar dat ze dan flexibel worden. Dat is hun Amerikaanse model van zaken doen, waar ik persoonlijk niet van hou, ik heb zoiets: neem gewoon afscheid en zeg beleefd gedag als bedrijf.
 
Dat het nu anders is is misschien ook wel als je echt nog een oud abonnement hebt uit de upc tijd dat er gewoon geen korting op je abonnement kán gegeven worden. kan me voorstellen dat ze wel persé willen dat je een abonnement zoals ze die nu aanbieden willen geven. en ik kan me heel goed voorstellen dat ze niet duizend verschillende typen abonnementen willen...

misschien kun je kijken of er een abonnement is zoals ze die nu aanbieden wat wél bijna gelijk is aan wat je nu hebt (zonder veel extra's) en dan terugbellen zeggen dat je dat wil, met korting, en inderdaad, dan helpt daarbij verwijzen naar aanbiedingen van andere providers ook nog wel eens...

ze hebben nou eenmaal geen 'spaarprogramma' voor vaste klanten als bij de nuon dus je zult er toch in zo'n geval ook wel een beetje zelf achteraan moeten gaan, immers: je krijgt niet automatisch jaarlijks als vaste klant een korting. zouden ze wel kunnen doen maar dan wordt het toch een 'sigaar uit eigen doos' ofwel maken ze de abonnementen gewoon eerst wat duurder om daarna iedereen een beetje korting te geven... uiteindelijk is de rekensom toch eerder wat ze totaal aan kosten hebben, en inkomsten, en hoeveel winst het bedrijf wil en kan maken...

Dat heeft uiteindelijk weinig met eerlijk of oneerlijk ten opzichte van de individuele klant te maken... hoe mensen het soms ook beleven...daarbij vind het persoonlijk ook jammer dat een opzeggingsafdeling dan meer kan dan een gewone helpdesk maar dat is uiteindelijk bij ieder bedrijf zo. geëscaleerde klachten gaan ook bij ieder bedrijf naar hogerop en dan kan er vaker afgeweken worden van procedures, etc.
 
zelfs webcare is zo flexible als een loden deur
ik heb ziggo mob en CI+ al weggedaan,
wil nu snelheid verhogen , nee kan alleen nieuw pakket, maar dat is voor mij niet intresant

heb nu 50/5 internet koopbox met extra zender pakket voor 56 euro

Klopt helaas en ik kan hierin weinig voor je doen. Je hebt nog een bijzonder oud pakket welke we al geruime tijd niet meer aanbieden. Elke aanpassing in dit pakket zal resulteren in een product uit ons nieuwe portfolio.

Je kan kiezen voor Connect Complete en Play Start voor € 59,95 per maand.
Wil je de koopbox met extra zenders houden dan zullen we 'HDTV Philips Compleet' actief laten voor € 13,50
Totaal is dan € 73,45 per maand. Dit is zonder jaarcontract en in combinatie met een standaard interactieve mediabox van Ziggo naast jouw koopbox.

Je kan ook kiezen voor Connect Complete en Play Start voor € 59,95 per maand en je zegt de koopbox met extra zenders op. Totaal wordt dan € 59,95 per maand en is zonder jaarcontract. Let er wel op dat je hiermee extra zenders zal inleveren.

Beide opties zijn met 150 Mbit/s en kan ik je in combinatie met een jaarcontract ook de eerste 3 maanden voor € 34,95 per maand (exclusief extra diensten) aanbieden.

Hopelijk zit er wat voor je tussen. Zo niet, dan laten we het zoals het nu is.

Groet, ### van Ziggo

en dan zeggen ze weer dit

De verhoging van de prijs zit hem vooral in de extra snelheid die jij wenst. Dit kunnen we niet gratis aanbieden ;-)

dan reken ik hem verschil voor
dus met 150 mb met koopbox kom ik uit op 65.45 met huurbox hetzelfde 71.90
daarom houd ik dus vast aan koopbox
antwoord
Helder en begrijpelijk dat je hier niet voor kiest. Maar ik moet je teleurstellen en kan niks anders voor je doen behalve een nieuw pakket aanbieden voor de eerder genoemde prijzen. Eventueel met een korting de eerste drie maanden.

Gr. ### van Ziggo
 
Ze kunnen wel zoveel willen maar daar zit ik niet mee, ik ga geen pakket nemen met minder snelheid en ik begrijp ook niet dat als je al 27 jaar bij upc/ziggo zit en dat ze dan niet wat flexibeler zijn in deze materie,
een hoop bla bla en getoeter door die telefoon maar echt wat regelen kunnen of mogen ze niet.
Maar misschien hoor ik er nog wat van via een andere afdeling, en zo niet dan toch maar ergens anders kijken want dat willen ze toch met dit starre gedoe.

Ja en maar gek vinden dat ze zoveel klantenverlies hebben.
 
Terug
Bovenaan