D
dennis33
Hallo,
Ik ben overgestapt naar een alles in 1 pakket van Ziggo. Alles is aangesloten en het werkt prima, behalve de telefoon. Ik krijg geen kiestoon ik hoor alleen een ruis. Ook blijft er een oranje lampje branden op mijn modem. LINK. Heeft iemand enig idee
Ik ben overgestapt naar een alles in 1 pakket van Ziggo. Alles is aangesloten en het werkt prima, behalve de telefoon. Ik krijg geen kiestoon ik hoor alleen een ruis. Ook blijft er een oranje lampje branden op mijn modem. LINK. Heeft iemand enig idee
