R
robstigter
Sinds de update vd software van de ubee modem een week of 2 geleden hier in heerhugowaard heb ik via het basisstation geen kiestoon meer en kan niet bellen of gebeld worden.
Als ik het antw.app. Rechtstreeks aansluit op het modem dan heb ik wel kiestoon en werkt het. Ik heb alles in een plus.
Met Ziggo gebeld conclusie an hun was dat basisstation stuk was, gratis nieuwe set basisstation en telefoon opgestuurd gekregen. Maar helaas ook met het nieuwe basisstation geen kiestoon.
Iemand een idee?
Als ik het antw.app. Rechtstreeks aansluit op het modem dan heb ik wel kiestoon en werkt het. Ik heb alles in een plus.
Met Ziggo gebeld conclusie an hun was dat basisstation stuk was, gratis nieuwe set basisstation en telefoon opgestuurd gekregen. Maar helaas ook met het nieuwe basisstation geen kiestoon.
Iemand een idee?