M
mwcdevries
Hoi, ik heb Twonky geïnstalleerd. Bij bibliotheek verwezen naar twonky.
Ga ik naar ,mijn media, mijn apparaten, dan kan ik de twonky server kiezen
, bladeren door films en afspelen.
Maar ga ik naar ,mijn video,s, dan krijg ik de melding dat er ,geen items, zijn en ik thuisnetwerk moet instellen etc. Wat doe ik fout?...
Ga ik naar ,mijn media, mijn apparaten, dan kan ik de twonky server kiezen
, bladeren door films en afspelen.
Maar ga ik naar ,mijn video,s, dan krijg ik de melding dat er ,geen items, zijn en ik thuisnetwerk moet instellen etc. Wat doe ik fout?...