• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Items in Mijn Video's

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mwcdevries
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mwcdevries

Hoi, ik heb Twonky geïnstalleerd. Bij bibliotheek verwezen naar twonky.
Ga ik naar ,mijn media, mijn apparaten, dan kan ik de twonky server kiezen
, bladeren door films en afspelen.
Maar ga ik naar ,mijn video,s, dan krijg ik de melding dat er ,geen items, zijn en ik thuisnetwerk moet instellen etc. Wat doe ik fout?...
 
Er is een speciaal topic over Twonky: https://ziggoforum.nl/topics/45030/

Jouw eerdere bericht is daar naar verplaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan