T
TheoG
Vanaf gisteren krijg ik geen verbinding meer met internet.
Samen met de helpdesk van Chello alles gecontroleerd (com21 modem, tcp/ip instellingen, dns instellingen, netwerkkaart).
Met modem is niets aan de hand en volgens Chello is het een software probleem. De helpdesk heeft de verbinding gepinged tijdens het opstarten van de PC. Tijdens het opstarten hebben ze geconstateerd dat ik verbinding had, vervolgens was de verbinding weg. Kunnen ze niets aan doen. Tijdens het opstarten wordt er iets geladen wat ervoor zorgt dat ik geen verbinding meer heb. Chello adviseert me om Windows 98 en alle andere meuk opnieuw te installeren, maar dat gaat me net iets te ver.
Ik ben helaas een nitwit en weet niet hoe ik dit kan oplossen. Wie kan me op weg helpen. HELP!.
Oh ja, ik had Norton 2004 geïnstalleerd enkele weken geleden. Maar heb dat gisteren er vanaf gehaald omdat ik dacht dat dat misschein in de weg zat.
Theo
Samen met de helpdesk van Chello alles gecontroleerd (com21 modem, tcp/ip instellingen, dns instellingen, netwerkkaart).
Met modem is niets aan de hand en volgens Chello is het een software probleem. De helpdesk heeft de verbinding gepinged tijdens het opstarten van de PC. Tijdens het opstarten hebben ze geconstateerd dat ik verbinding had, vervolgens was de verbinding weg. Kunnen ze niets aan doen. Tijdens het opstarten wordt er iets geladen wat ervoor zorgt dat ik geen verbinding meer heb. Chello adviseert me om Windows 98 en alle andere meuk opnieuw te installeren, maar dat gaat me net iets te ver.
Ik ben helaas een nitwit en weet niet hoe ik dit kan oplossen. Wie kan me op weg helpen. HELP!.
Oh ja, ik had Norton 2004 geïnstalleerd enkele weken geleden. Maar heb dat gisteren er vanaf gehaald omdat ik dacht dat dat misschein in de weg zat.
Theo