M
Monty76
Wie heeft er ervaring met het volgende probleem dat ik nu tegenkom?
Ik ben er, op zijn zachtst gezegd, namelijk niet zo’n expert hiermee.
Wij zijn overgegaan van Het Net (jaja, is een oudje) naar Alles in 1 Plus van Ziggo.
Nadat de monteur alles heeft aangesloten, werkt het internet de volgende dag opeens niet meer. Maar alléén op de pc waar hij alles op heeft ingesteld!
De rest van de pc’s en smartphones (waar hij dus niet aangezeten heeft) hebben wel gewoon verbinding met het internet.
Het vreemde is dat de betreffende pc wel verbinding (bedraad) heeft met de modem (Ubee) zelf.
Als ik de netwerkkabel aansluit op een laptop, heeft deze wel internet. Dus het ligt niet aan de bekabeling.
Je zou dus zeggen dat er iets in de instellingen van de pc is veranderd.
Als ik de firewall uitzet, krijg ik ook geen verbinding.
Wie o wie heeft dit al eens meegemaakt en kan mij hiermee helpen?
Ik ben er, op zijn zachtst gezegd, namelijk niet zo’n expert hiermee.
Wij zijn overgegaan van Het Net (jaja, is een oudje) naar Alles in 1 Plus van Ziggo.
Nadat de monteur alles heeft aangesloten, werkt het internet de volgende dag opeens niet meer. Maar alléén op de pc waar hij alles op heeft ingesteld!
De rest van de pc’s en smartphones (waar hij dus niet aangezeten heeft) hebben wel gewoon verbinding met het internet.
Het vreemde is dat de betreffende pc wel verbinding (bedraad) heeft met de modem (Ubee) zelf.
Als ik de netwerkkabel aansluit op een laptop, heeft deze wel internet. Dus het ligt niet aan de bekabeling.
Je zou dus zeggen dat er iets in de instellingen van de pc is veranderd.
Als ik de firewall uitzet, krijg ik ook geen verbinding.
Wie o wie heeft dit al eens meegemaakt en kan mij hiermee helpen?
