• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen internetradio meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mustangjantje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mustangjantje

Hallo ik ben helemaal nieuw hier, kan iemand mij vertellen of er een storing is bij Ziggo. Ik heb geen internetradio meer, op mijn pioneer ontvanger. De verbinding met de router is intact, mijn internet en de rest werkt normaal.
Ik kan lokaal mijn reciever benaderen maar om de een of andere wijze werkt de internetradio niet meer!
 
Bij mijn weten biedt Ziggo geen internetradio aan.
Het moet m.i. dus aan je Pioneerradio liggen. Heeft die misschien een reset of een update nodig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan