M
Mustangjantje
Hallo ik ben helemaal nieuw hier, kan iemand mij vertellen of er een storing is bij Ziggo. Ik heb geen internetradio meer, op mijn pioneer ontvanger. De verbinding met de router is intact, mijn internet en de rest werkt normaal.
Ik kan lokaal mijn reciever benaderen maar om de een of andere wijze werkt de internetradio niet meer!
Ik kan lokaal mijn reciever benaderen maar om de een of andere wijze werkt de internetradio niet meer!