- Berichten
- 4.420
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb het laatste jaar steeds vaker last van wegvallend internet. Meestal maar een paar minuten. Nu weer.
Mijn Ubee is in orde en kan ik gewoon benaderen. Als ik via de WifiSpot verbind, heb ik wel een goede internet verbinding. (Ik type dit nu via een WifiSpot). Het lijkt mij dat dit een probleem in de centrale moet zijn.
Ik heb de helpdesk hierover wel eens gebeld, maar zij beweren dat mijn verbinding goed is (wist ik ook wel) en dat het nooit aan hun centrale ligt.
Als ik mijn modem restart, krijgt hij geen IP adres meer. Mij lijkt dit dus een storing in hun DHCP server, want internet via de WifiSpots werkt wel en dat loopt over een andere centrale.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?
Mijn Ubee is in orde en kan ik gewoon benaderen. Als ik via de WifiSpot verbind, heb ik wel een goede internet verbinding. (Ik type dit nu via een WifiSpot). Het lijkt mij dat dit een probleem in de centrale moet zijn.
Ik heb de helpdesk hierover wel eens gebeld, maar zij beweren dat mijn verbinding goed is (wist ik ook wel) en dat het nooit aan hun centrale ligt.
Als ik mijn modem restart, krijgt hij geen IP adres meer. Mij lijkt dit dus een storing in hun DHCP server, want internet via de WifiSpots werkt wel en dat loopt over een andere centrale.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?
?