Hopelijk kan iemand mij helpen.
Nu reeds 2 jaar in bezit van de Samsung Galaxy S4 en heeft jaren lang prima gewerkt. Nooit netwerk storingen gehad of mankementen met de telefoon. In deze twee jaar was ik aangesloten bij Vodafone.
Omdat ik bij Vodafone een nieuw abonnement incl. telefoon heb afgesloten, was het de bedoeling om mijn andere abonnement bij Ziggo Mobiel op de Galaxy S4 te gebruiken. Helaas werkt dit niet zoals verwacht.
Waar ik last van heb, is dat het internet weg valt en de telefoon opnieuw opgestart moet worden (of vliegtuigmodus aan/uit) om weer internet te hebben. Normaal gesproken wordt bij netwerkverlies automatisch de verbinding hersteld maar dit gebeurt niet bij de simkaart van Ziggo. Er is veel op het internet te vinden w.b.t. hetzelfde probleem, maar geen oplossing die bij mij werkt.
Op probleem wat hierbij op de een of andere manier ook ontstaat is dat gedurende het geen bereik hebben de telefoon zelfs uitvalt. Bij andere simkaarten komt dit probleem niet voor.
Geprobeerd:
- Telefoon naar fabrieksinstellingen
- Telefoon cache legen en gehele reset (via boot menu)
- 2 andere simkaarten van T-Mobile en Vodafone (deze doen het prima)
- Batterij verwisseld, merk geen verschil
- APN opnieuw ingesteld (via ziggo.nl handleiding)
- Contact gehad met ziggo ter controle van de APN
Dit mocht allemaal niet baten. Wie kan mij verder helpen?
Nu reeds 2 jaar in bezit van de Samsung Galaxy S4 en heeft jaren lang prima gewerkt. Nooit netwerk storingen gehad of mankementen met de telefoon. In deze twee jaar was ik aangesloten bij Vodafone.
Omdat ik bij Vodafone een nieuw abonnement incl. telefoon heb afgesloten, was het de bedoeling om mijn andere abonnement bij Ziggo Mobiel op de Galaxy S4 te gebruiken. Helaas werkt dit niet zoals verwacht.
Waar ik last van heb, is dat het internet weg valt en de telefoon opnieuw opgestart moet worden (of vliegtuigmodus aan/uit) om weer internet te hebben. Normaal gesproken wordt bij netwerkverlies automatisch de verbinding hersteld maar dit gebeurt niet bij de simkaart van Ziggo. Er is veel op het internet te vinden w.b.t. hetzelfde probleem, maar geen oplossing die bij mij werkt.
Op probleem wat hierbij op de een of andere manier ook ontstaat is dat gedurende het geen bereik hebben de telefoon zelfs uitvalt. Bij andere simkaarten komt dit probleem niet voor.
Geprobeerd:
- Telefoon naar fabrieksinstellingen
- Telefoon cache legen en gehele reset (via boot menu)
- 2 andere simkaarten van T-Mobile en Vodafone (deze doen het prima)
- Batterij verwisseld, merk geen verschil
- APN opnieuw ingesteld (via ziggo.nl handleiding)
- Contact gehad met ziggo ter controle van de APN
Dit mocht allemaal niet baten. Wie kan mij verder helpen?