S
sanne13
Hoi iedereen,
Ik heb een probleem.
Ik heb een modem, genaamd: Motorola SBV5121E Cable Modem (standaard Ziggo modem bij installatie). Ik heb een UTP-kabel naar mijn router lopen, die boven staat (Draytek Vigor 2900G).
Ik wilde gistermiddag rond 3 uur op het internet gaan, maar de verbinding was weg. Ik zag het draadloze netwerk niet meer. Toen heb ik het UTP-kabeltje van de modem direct in de computer gestopt in de hoop dat hij het dan wel zou doen, hij deed het ook niet. Modem uit en aan gezet, hielp niet. Router uit en aan gezet, hielp niet.
Ik heb verschillende keren naar Ziggo gebeld, maar ik moet de hele tijd 10 min of meer wachten. Op de Ziggo site meerdere malen gekeken naar storingen, maar die waren er niet. Automatiserings bedrijf gebeld, die hebben me geholpen, maar zonder resultaat. Volgens dat bedrijf ligt het aan de modem. Ik heb een ander UTP-kabeltje direct van de modem met een laptop verbonden en dat hielp ook niet.
Het rare eraan, is dat alle lampjes op de modem goed branden. Er is telefoon, tv en radio, maar geen internet.
Wat is hier het probleem?
Alvast bedankt!
Ik heb een probleem.
Ik heb een modem, genaamd: Motorola SBV5121E Cable Modem (standaard Ziggo modem bij installatie). Ik heb een UTP-kabel naar mijn router lopen, die boven staat (Draytek Vigor 2900G).
Ik wilde gistermiddag rond 3 uur op het internet gaan, maar de verbinding was weg. Ik zag het draadloze netwerk niet meer. Toen heb ik het UTP-kabeltje van de modem direct in de computer gestopt in de hoop dat hij het dan wel zou doen, hij deed het ook niet. Modem uit en aan gezet, hielp niet. Router uit en aan gezet, hielp niet.
Ik heb verschillende keren naar Ziggo gebeld, maar ik moet de hele tijd 10 min of meer wachten. Op de Ziggo site meerdere malen gekeken naar storingen, maar die waren er niet. Automatiserings bedrijf gebeld, die hebben me geholpen, maar zonder resultaat. Volgens dat bedrijf ligt het aan de modem. Ik heb een ander UTP-kabeltje direct van de modem met een laptop verbonden en dat hielp ook niet.
Het rare eraan, is dat alle lampjes op de modem goed branden. Er is telefoon, tv en radio, maar geen internet.
Wat is hier het probleem?
Alvast bedankt!