S
seedoubleyou
Ik ben een leek dus ik ga het proberen uit te leggen. Ik heb al een beetje rond gelezen, maar snap de antwoorden niet dus:
Ik heb sinds kort een nieuwe modem van Ziggo. Met router erin (had een losse). Sindsdien valt internet continue weg (wel steeds volle wifi verbinding). Op de laptop valt het mee, maar tablet en telefoon is DRAMA. Alleen een whatsappje komt er af en toe (uren later) doorheen, maar meer niet. Router is door Ziggo gereset. Hielp niets. Als ik het WIFI netwerk vergeet en weer aanzet en inlog dan doet ie het weer even, maar dat duurt niet lang.
Ik word er werkelijk knettergek van. Heb ik eindelijk een tablet (toevallig zelfde week als nieuwe modem) en kan ik er niets mee!! Gruwelijk irritant.
Wie helpt me? Ik las iets over wifispots of andere kanalen van je modem?
Hoe en waar doe ik dat?? En helpt dat (sommige berichten waren namelijk oud en in een jaar gebeurd veel).
Alvast erg bedankt (en graag antwoorden in Jip en Janneke taal ;-)
Ik heb sinds kort een nieuwe modem van Ziggo. Met router erin (had een losse). Sindsdien valt internet continue weg (wel steeds volle wifi verbinding). Op de laptop valt het mee, maar tablet en telefoon is DRAMA. Alleen een whatsappje komt er af en toe (uren later) doorheen, maar meer niet. Router is door Ziggo gereset. Hielp niets. Als ik het WIFI netwerk vergeet en weer aanzet en inlog dan doet ie het weer even, maar dat duurt niet lang.
Ik word er werkelijk knettergek van. Heb ik eindelijk een tablet (toevallig zelfde week als nieuwe modem) en kan ik er niets mee!! Gruwelijk irritant.
Wie helpt me? Ik las iets over wifispots of andere kanalen van je modem?
Hoe en waar doe ik dat?? En helpt dat (sommige berichten waren namelijk oud en in een jaar gebeurd veel).
Alvast erg bedankt (en graag antwoorden in Jip en Janneke taal ;-)