P
peterpc
Sinds vandaag eindelijk een directe internetverbinding op één pc via m'n nieuwe Motorola SB5100E.
Wanneer ik volgens de gebruikshandleiding van de router deze ertussen hang, krijg ik echter geen verbinding meer. De diverse tips in de onderwerpen onder Sitecom router helpen ook niet.
Het valt me op dat na het aansluiten van moden, router en pc, het ledje op de router van de pc-verbinding oranje blijft, en dat bij mijn utp-ingang van de pc het lampje ook af en toe oranje knippert. Ik heb verschillende kabels gebruikt, maar hetzelfde effect.
Graag hulp (diverse huisgenoten willen weer aan het werk en zitten smachtend te wachten tot de router werkt).
Wanneer ik volgens de gebruikshandleiding van de router deze ertussen hang, krijg ik echter geen verbinding meer. De diverse tips in de onderwerpen onder Sitecom router helpen ook niet.
Het valt me op dat na het aansluiten van moden, router en pc, het ledje op de router van de pc-verbinding oranje blijft, en dat bij mijn utp-ingang van de pc het lampje ook af en toe oranje knippert. Ik heb verschillende kabels gebruikt, maar hetzelfde effect.
Graag hulp (diverse huisgenoten willen weer aan het werk en zitten smachtend te wachten tot de router werkt).
waarom eerst je ip releasen, en dan alsnog je macadres clonen?? OF je cloont je macadres, OF je doet ip release en meld het macadres van de router aan in het modem.