• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen internet toegang "Host vaststellen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mstoel

Hallo, wie kan mij helpen?????

Ik heb sinds drie weken geen toegang tot internet, ik krijg continue de melding "Host vaststellen". Ik kan met geen enkele laptop, smartphone, tablet het internet op. Ziggo is al meerdere malen langs geweest, heeft het ubee modem vervangen maar dit mocht niet baten, ook is er een nieuwe wanddoos voor de kabel geplaatst. Modem is al tig keer gereset maar niets werkt.

Kortom, wie kan mij hierbij helpen?
 
Laat de Ziggo monteur je achter met een niet werkende verbinding ?
 
Nee, op het moment dat het modem vervangen werd werkte mijn internet wel eventjes. Inmiddels heb ik de router funktie van het ubee modem laten uitzetten en mijn eigen wifi router aan lan 1 gehangen, nu werkt het wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan