G
gewoonwij
Ik heb sinds kort mijn Cisco modem van Ziggo in bridge modus laten zetten en achter deze modem een FritzBox aangesloten. Mijn WIFI clients kunnen nu prima internetten, echter mij bekabelde apparaten hebben alleen LAN toegang.
Iemand een idee?
Iemand een idee?