B
bumke
Tja, ik zag al een topic wat ongelofelijk heette, dus dan maar een andere titel. Maaaarrrrr: het is ongelofelijk !!!
Mijn vrouw heeft een Samsung Star 3, prima ding: touch-schermpje, wifi etc. heeft het afgelopen half jaar prima gewerkt. Lekker bij de V&D en de McDonalds lekker internetten via Wifi, ook thuis Google'n via Wifi. Alleen....dat was nog in de tijd dat we InternetPlusBellen hadden van de KPN. Enkele weken geleden zijn we overgeschakeld naarZiggo en nu werkt het internetten niet meer !
Even op een rijtje:
ik heb het over internetten op een Samsung Star 3 via Wifi, icm. Ziggo dus:
-een andere Samsung (van m'n zoon een Galaxy Ace) doet het wel,
-tot vorige week werkte de KPN-verbinding nog, dus gauw nog even uitgeprobeerd: tadaaaa: direct internet op het mobieltje !
-je kunt wél browsen op het interne lan thuis (ik heb een eigen web-servertje, dus Wifi doet het prima),
-je kunt overal via Wifi het internet op (V&D, Internet-café's etc.) behalve bij een Ziggo-abonnee (de buren hebben ook Ziggo, werkt niet) !
-alle beveligingen (firewall etc.) hebben al een keer uit gestaan
-de telefoon is al meerdere malen terug gezet naar factory-defaults
-enkele kennissen vertelde me hetzelfde verhaal met een Samsung Chat o.i.d., maar ik weet niet of ik die serieus kan noemen, maar het zou kunnen dat bepaalde Samsungs een chipset o.i.d. hebben die niet geschikt is voor Ziggo (en voor alle andere providers wel
?)
-Ziggo verwijst naar hun service+................:sleep:
Mijn vrouw heeft een Samsung Star 3, prima ding: touch-schermpje, wifi etc. heeft het afgelopen half jaar prima gewerkt. Lekker bij de V&D en de McDonalds lekker internetten via Wifi, ook thuis Google'n via Wifi. Alleen....dat was nog in de tijd dat we InternetPlusBellen hadden van de KPN. Enkele weken geleden zijn we overgeschakeld naarZiggo en nu werkt het internetten niet meer !
Even op een rijtje:
ik heb het over internetten op een Samsung Star 3 via Wifi, icm. Ziggo dus:
-een andere Samsung (van m'n zoon een Galaxy Ace) doet het wel,
-tot vorige week werkte de KPN-verbinding nog, dus gauw nog even uitgeprobeerd: tadaaaa: direct internet op het mobieltje !
-je kunt wél browsen op het interne lan thuis (ik heb een eigen web-servertje, dus Wifi doet het prima),
-je kunt overal via Wifi het internet op (V&D, Internet-café's etc.) behalve bij een Ziggo-abonnee (de buren hebben ook Ziggo, werkt niet) !
-alle beveligingen (firewall etc.) hebben al een keer uit gestaan
-de telefoon is al meerdere malen terug gezet naar factory-defaults
-enkele kennissen vertelde me hetzelfde verhaal met een Samsung Chat o.i.d., maar ik weet niet of ik die serieus kan noemen, maar het zou kunnen dat bepaalde Samsungs een chipset o.i.d. hebben die niet geschikt is voor Ziggo (en voor alle andere providers wel
?)-Ziggo verwijst naar hun service+................:sleep: