Hallo,
Ik hoop dat iemand me hier (meer dan Ziggo-medewerker) kan helpen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Cisco epc3928 modem in BridgeModus laten zetten. Na het opnieuw opstarten blijft het lampje "online" oranje branden. (Voorheen groen)! Gevolg geen internet meer. Terug gebeld naar Ziggo, volgens hen blijft het modem hangen tijdens opstarten. Zij kon niks voor me doen, en adviseerde om morgen het Service+ team te bellen!! Kosten €0,65 per minuut! Eigenlijk gek dat ik dat moet betalen!! Ik hoop dat er iemand is die dit probleem (her)kent, en me verder kan helpen zonder dat ik hiervoor kosten moet maken!!
Alvast bedankt,
Peter
Ik hoop dat iemand me hier (meer dan Ziggo-medewerker) kan helpen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Cisco epc3928 modem in BridgeModus laten zetten. Na het opnieuw opstarten blijft het lampje "online" oranje branden. (Voorheen groen)! Gevolg geen internet meer. Terug gebeld naar Ziggo, volgens hen blijft het modem hangen tijdens opstarten. Zij kon niks voor me doen, en adviseerde om morgen het Service+ team te bellen!! Kosten €0,65 per minuut! Eigenlijk gek dat ik dat moet betalen!! Ik hoop dat er iemand is die dit probleem (her)kent, en me verder kan helpen zonder dat ik hiervoor kosten moet maken!!
Alvast bedankt,
Peter