Geen internet meer ná modem in bridge modus laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobbetje

Forum Gebruiker
Berichten
2
Hallo,
Ik hoop dat iemand me hier (meer dan Ziggo-medewerker) kan helpen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Cisco epc3928 modem in BridgeModus laten zetten. Na het opnieuw opstarten blijft het lampje "online" oranje branden. (Voorheen groen)! Gevolg geen internet meer. Terug gebeld naar Ziggo, volgens hen blijft het modem hangen tijdens opstarten. Zij kon niks voor me doen, en adviseerde om morgen het Service+ team te bellen!! Kosten €0,65 per minuut! Eigenlijk gek dat ik dat moet betalen!! Ik hoop dat er iemand is die dit probleem (her)kent, en me verder kan helpen zonder dat ik hiervoor kosten moet maken!!
Alvast bedankt,
Peter
 

XeCuToR

Forum Gebruiker
Berichten
255
let er op dat na het in bridge mode zetten dat:
-het online lampje oranje wordt
-alleen lan poort 1 nog werkt
-een switch achter het modem niet meer werkt, alleen een router
-het modem geen wifi meer uitzend
-je een publiek ip krijgt ipv het interne 192.x.x.x adres
 
Topicstarter
Topicstarter
J

jobbetje

Forum Gebruiker
Berichten
2
Bedankt voor je info! Mevr van Ziggo helpdesk wist dat van het lampje ook niet blijkbaar. (En ik ook niet). Maar goed, na 5 x terug naar factory settings doet mn internet het weer!! Yeah!! Bedankt voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan