A
arene
Sinds woensdag heb ik fiber speed 60 (nieuwe klant). Volgens de aanbieding krijg je dan een gratis draadloos modem maar ik kreeg een vast modem (Cisco EPC3212). Toch maar aangesloten om te testen of het werkt en want ik was erg nieuwsgierig naar de te behalen snelheid. Na een paar uur wachten verbinding en mijn laptop aangesloten via UTP. Werkte prima, telefoon ook; snelheid was 58.
De volgende dag gebeld dat ik het verkeerde modem had en gister al kwamen ze de draadloze brengen, een Thompson TWG 870U. Na aansluiten van de kabels en even wachten gingen de vier linkse en wireless branden.
Dus via de laptop verbinding zoeken en nu.nl gebruiken voor de test. Maar in plaats van nu.nl opent "www.nu.nl/selfcare" met een meisje en tekst van UPC. Vervolgens opent een pop up met allerlei beveiligingswaarschuwingen omtrent een onjuist certificaat. Toch maar doorgeklikt en geaccepteerd en na het inloggen kom ik in het instellingsscherm waar ik emailadressen kan toevoegen en zo.
Maar op internet kom ik niet. wat ik ook probeer, ik krijg het selfcarescherm van UPC of de melding "RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:".
Ook de telefoon doet het niet.
Ik kan over dit probleem niets vinden op internet dus vandaar dit bericht. Ik hoop dat jullie suggesties hebben over wat ik moet doen. (behalve dan bellen met UPC, maar dat kan vandaag op zondag niet)
De volgende dag gebeld dat ik het verkeerde modem had en gister al kwamen ze de draadloze brengen, een Thompson TWG 870U. Na aansluiten van de kabels en even wachten gingen de vier linkse en wireless branden.
Dus via de laptop verbinding zoeken en nu.nl gebruiken voor de test. Maar in plaats van nu.nl opent "www.nu.nl/selfcare" met een meisje en tekst van UPC. Vervolgens opent een pop up met allerlei beveiligingswaarschuwingen omtrent een onjuist certificaat. Toch maar doorgeklikt en geaccepteerd en na het inloggen kom ik in het instellingsscherm waar ik emailadressen kan toevoegen en zo.
Maar op internet kom ik niet. wat ik ook probeer, ik krijg het selfcarescherm van UPC of de melding "RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:".
Ook de telefoon doet het niet.
Ik kan over dit probleem niets vinden op internet dus vandaar dit bericht. Ik hoop dat jullie suggesties hebben over wat ik moet doen. (behalve dan bellen met UPC, maar dat kan vandaag op zondag niet)