• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen internet en thuistelefoon

  • Onderwerp starter KQmordack
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KQmordack

Goedemorgen,

Sinds afgelopen woensdag hebben wij geen thuis telefoon en internet meer.
Nu zag ik die dag 2 busjes van Ziggo bij mij in de straat dus ik dacht een storinge maar tot op heden werkt het nog niet.(Postcode 2861)
Ik ben zelf maar gaan kijken en de kasten stroom loos gemaakt , ook opnieuw gerest maar niks mag baten.
Wij hebben alles in 1 van ziggo maar de tv en radio werken prima.
Ook herkent hij mijn wifi maar geen internet.
Het zwarte kastje, er staat helaas geen naam op en ik kan via mijn mobiele telefoon geen foto's uploaden, maar op het kastje branden de volgende lampjes
Van rechts naar links


Stroom groen
Pijltje omlaag oranje
Pijltje omhoog knippert oranje
Dan vakje niks
Vierkantje met streep groen


Wie kan ons helpen?


Alvast bedankt


Alex
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie kan ons helpen?

Begin eens bij de helpdesk.
Als er een probleem is met de modem (een knipperend lampje wijst daar op), dan kunnen zij je daar bij helpen.

tv/radio gaat niet via de modem en internet/telefoon wel, dus ook dat geeft aan dat er iets in de modem niet goed gaat.
 
Begin eens bij de helpdesk.
Als er een probleem is met de modem (een knipperend lampje wijst daar op), dan kunnen zij je daar bij helpen.

Hoi,


Volgens Ziggo website moet ik juist contact op nemen met ziggo webcare team, vandaar mijn post.
 
Dit is geen ziggo-webcare forum, maar een forum van ziggo-gebruikers (zoals jijzelf en ik) waar soms ook ziggo-webcare medewerkers meelezen.
Als jij wilt wachten tot mogelijk een van die webcare mensen jouw bericht leest, dan is dat verder jouw keuze.

Probeer anders een van die mensen direkt te benaderen:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22592
 
Je kunt ook gewoon bellen: 0900-1884 (€0,10p/m). Of op twitter, mocht je daar een fan van zijn, via @ZiggoWebcare.
 
Je kunt ook gewoon bellen: 0900-1884 (€0,10p/m). Of op twitter, mocht je daar een fan van zijn, via @ZiggoWebcare.

Bedankt, ik heb gebelt en verhaal uitgelegd.
Dinsdag middag komt er een monteur.
Ik laat nog wel weten hoe het is afgelopen.


Bednkt voor de hulp in ieder geval.


Gr en fijn weekend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan