P
pinkstrip
Ik ben al jaren tevreden klant bij @home geweest en heb in juni de aanvraag gedaan voor een alles in 1 extra pakket.
Vanwege de problemen in het @home gebied is dat nog steeds niet omgezet.
Nu vond ik dat niet zo erg, omdat ik gewoon mijn oude snelheid internet nog had (12000).
Echter sinds vannacht heb ik geen internet en telefonie meer! Ik bel de helpdesk en er wordt gewoon aangegeven dat ik mischien wel een week zonder zit, omdat mijn gegevens nog niet in het nieuwe systeem staan!!!!!!!!
Ik kan toch niet zomaar een week zonder internet en telefonie!!! Altijd tevreden geweest, maar mijn geduld raakt nu op! :cry::cry::cry:
Vanwege de problemen in het @home gebied is dat nog steeds niet omgezet.
Nu vond ik dat niet zo erg, omdat ik gewoon mijn oude snelheid internet nog had (12000).
Echter sinds vannacht heb ik geen internet en telefonie meer! Ik bel de helpdesk en er wordt gewoon aangegeven dat ik mischien wel een week zonder zit, omdat mijn gegevens nog niet in het nieuwe systeem staan!!!!!!!!
Ik kan toch niet zomaar een week zonder internet en telefonie!!! Altijd tevreden geweest, maar mijn geduld raakt nu op! :cry::cry::cry: