• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Internet en Telefonie meer met Ubee EVW3200

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
518
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
3-4 weken geleden heeft een Ziggo Monteur een nieuwe Modem aangesloten, omdat mijn oude stuk was gegaan (ouder model). De nieuwe Ubee EVW3200 heeft zonder een enkel probleem gewerkt, maar sinds vandaag doet zowel internet als telefonie het niet.

Ik heb mijn eigen D-Link Router er op aangesloten.

Mijn Modem geeft het volgende aan: Power, US, DS en LAN lampjes branden gewoon, echter het RDY lampje knippert. Het Telefonie lampje staat uit. Zowel Internet als Telefonie werkt niet

Ik heb de stekkers er voor 5 minuten uitgehaald, maar dat haalt niets uit. Nog steeds hetzelfde probleem.

De Ubee is dus nog geen 4 weken oud, betreft het hier een storing van Ziggo of de Modem? Volgens de ziggo website is er geen storing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan