• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen internet en ondemand Alkmaar 1826

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Waxman
  • Startdatum Startdatum
W

Waxman

Ben ik de enige waarbij om de paar weken het internet compleet weg valt ( modem komt niet online en blijft scannen naar down en upstreams) en on demand niet werkt ivm geen signaal? Ik wordt er moedeloos van en mijn werkgever ook (vrij nemen). Elke keer kan monteur niks vinden en een paar dagen later werkt alles weer! Geldt voor postcode 1826 jj... Wacht het even af en anders belletje voor retourdozen...
 
of je geeft iets meer informatie... in je profiel staat namelijk niets wat de mensen hier kan helpen..

dus: wat voor modem?
 
Ja sorry Richard, was nog niet aan profiel toe gekomen, alles moet via de gsm nu nl.... Heb sinds kort een (helaas) technicolor tc7200.... Heb net al drie andere startfrequenties geprobeerd ( en locked nu soms meer ds kanalen wat ie eerst niet deed) maar komt niet online en gaat weer scannen.
Heb 306750, 338750 en 347750 geprobeerd op aanraden elders in forum.
 
Waxman zei:
Ja sorry Richard, was nog niet aan profiel toe gekomen, alles moet via de gsm nu nl.... Heb sinds kort een (helaas) technicolor tc7200.... Heb net al drie andere startfrequenties geprobeerd ( en locked nu soms meer ds kanalen wat ie eerst niet deed) maar komt niet online en gaat weer scannen.
Heb 306750, 338750 en 347750 geprobeerd op aanraden elders in forum.

Aich, dat ken ik hehe.. Waar mobiel internet niet goed voor is
 
Ja idd, maar nu merk ik pas weer hoe ik internet gewend ben. Alles (Prive en werk) gaat via internet want alles loopt via m'n nas... Dus kom niet bij mijn documenten ook snik... Startfrequenties veranderen helpt ook niet
 
Heel irritant ja... En wat zegt UPC? De kabel is niet goed? Hahaha
 
De gene die nu problemen ondervinden, draaien jullie het modem in switch-modes of de standaard router-mode? In switch-mode had ik namelijk problemen en kwam het modem niet meer online. Na een harde reset van het modem (resetknopje achter op het modem 10 sec ingedrukt houden) werkt hij na 15 min weer , al is het dan in router-modes.
 
Is dat hetzelfde als bridge? Resetknop heb ik al zo vaak gebruikt dat die nu in m'n vinger staat getatoeëerd :p
 
Terug
Bovenaan