Ja, je leest het goed. Een cursiste had opeens geen internet en email meer. Zoals altijd van alles geprobeerd, zoon erbij enz. enz. Toen maar Ziggo gebeld. Over de wachttijd zullen we het hier niet hebben en ook niet over het introductieverhaal alvorens je een keuze kunt maken. "Ziggo"stelde vragen, liet -zoals altijd- het modem resetten, daarna, ja...weer de stekker eruit....en toen er geen oplossing kwam was de enige oplossing: "Internet explorer van MS deinstalleren en Googles Chrome installeren." Dan was het probleem in één keer opgelost. IE zat nl vol fouten...
Ik heb de firewall even opnieuw geconfigureerd en alles werkt weer zoals altijd. En dit zonder hulp van die Ziggo helpdeskmedewerker/mavo student.
Dit wilde ik even kwijt.
Ik heb de firewall even opnieuw geconfigureerd en alles werkt weer zoals altijd. En dit zonder hulp van die Ziggo helpdeskmedewerker/mavo student.
Dit wilde ik even kwijt.
