Ik heb sinds de zomer een quantis ci+ 1.3 module. Gekregen nadat ze mijn abonnement omgezet hadden van basis naar connect. Werkte perfect totdat na 2 weken de bestelling in mijn Ziggo was verwerkt.
Klantenservice gebeld zagen niks vreemd. Ik heb 3 smartcards en bij alle 3 werkt het niet 2 tv's maakt ook geen verschil.
Ik zie geen foutmelding of wat voor informatie dan ook. Rode knop popup is weg en op de rode knop drukken gebeurt niks.
Als ik de module er uit haal dan werkt de rode knop wel bij npo en krijg dan uitzending gemist.
Klantenservice vond het wel toevallig dat het niet meer werkte nadat in mijn ziggo was verwerkt maar kon het dus niet vinden.
Nieuwe module opgestuurd gekregen en werkte meteen weer perfect.
Tot dat na 2 weken het weer verwerkt was in mijn ziggo. Op de dag zelf dat het zichbaar werd werkte het nog maar de volgende dag niet meer. Precies hetzelfde als met de vorige.
Weer uitgebreid met klantenservice gebeld. Maar weer niks kunnen vinden. Zij snappen niet wat het aanpassen in mijn ziggo doet dat dit gebeurd.
En omdat het niet smartcard afhankelijk is geven ze nu de tv de schuld. Dat het op 2 tv's niet werkt vonden ze ook wel opvallend maar het lag echt niet aan ziggo omdat zij volgens hun alleen signalen naar de smartcard sturen en dit probleem bij alle smartcards zich voordoet kan het daar niet aan liggen. Verder kwamen ze niet. Advies bel de tv leveranciers maar.
Lang verhaal. Heeft er hier iemand nog ideeën?
Module werkt dus wel voor tv kijken ontvang alle zenders prima en laatste software staat er ook op. Ik blijf het erg opvallend vinden dat het iedere keer precies was nadat mijn ziggo geüpdate was. Ziggo beaamde dat maar begreep dat niet.
Klantenservice gebeld zagen niks vreemd. Ik heb 3 smartcards en bij alle 3 werkt het niet 2 tv's maakt ook geen verschil.
Ik zie geen foutmelding of wat voor informatie dan ook. Rode knop popup is weg en op de rode knop drukken gebeurt niks.
Als ik de module er uit haal dan werkt de rode knop wel bij npo en krijg dan uitzending gemist.
Klantenservice vond het wel toevallig dat het niet meer werkte nadat in mijn ziggo was verwerkt maar kon het dus niet vinden.
Nieuwe module opgestuurd gekregen en werkte meteen weer perfect.
Tot dat na 2 weken het weer verwerkt was in mijn ziggo. Op de dag zelf dat het zichbaar werd werkte het nog maar de volgende dag niet meer. Precies hetzelfde als met de vorige.
Weer uitgebreid met klantenservice gebeld. Maar weer niks kunnen vinden. Zij snappen niet wat het aanpassen in mijn ziggo doet dat dit gebeurd.
En omdat het niet smartcard afhankelijk is geven ze nu de tv de schuld. Dat het op 2 tv's niet werkt vonden ze ook wel opvallend maar het lag echt niet aan ziggo omdat zij volgens hun alleen signalen naar de smartcard sturen en dit probleem bij alle smartcards zich voordoet kan het daar niet aan liggen. Verder kwamen ze niet. Advies bel de tv leveranciers maar.
Lang verhaal. Heeft er hier iemand nog ideeën?
Module werkt dus wel voor tv kijken ontvang alle zenders prima en laatste software staat er ook op. Ik blijf het erg opvallend vinden dat het iedere keer precies was nadat mijn ziggo geüpdate was. Ziggo beaamde dat maar begreep dat niet.