B
bollox
Goede dag allen,
Afgelopen maand overgegaan naar UPC met een 25 mb internet in een 3 in 1 pakket. Hier heb ik een cisco 3212 modem bij gekregen. Ik kan nu niet meer met mij laptop via een vpn verbinding inloggen. Tevens heb ik een dreambox die het ook niet meer doet(geen datasinnaal terwijl het gele en groene lampje branden). Bij mijn vorige provider had ik geen problemen hiermee. Heeft iemand hier ook ervaring mee? En wat kan ik hieraan doen??
Groeten Ron
Afgelopen maand overgegaan naar UPC met een 25 mb internet in een 3 in 1 pakket. Hier heb ik een cisco 3212 modem bij gekregen. Ik kan nu niet meer met mij laptop via een vpn verbinding inloggen. Tevens heb ik een dreambox die het ook niet meer doet(geen datasinnaal terwijl het gele en groene lampje branden). Bij mijn vorige provider had ik geen problemen hiermee. Heeft iemand hier ook ervaring mee? En wat kan ik hieraan doen??
Groeten Ron