W
wilmjan
Als ik een opgenomen programma afspeel verschijnt op het display de klok en niet de naam van het opgenomen programma. Het lijkt er dan op dat de Mediabox uit te staat maar dat is dus niet het geval. Op mijn 'oude' Mediabox kwam daar wel de naam van het opgenomen programma te staan. Als ik normaal tv zit te kijken verschijnt overigens wel de naam in het display. Is hier sprake van een bug of zie ik iets over het hoofd?