• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen info op display bij opgenomen programma's

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wilmjan
  • Startdatum Startdatum
W

wilmjan

Als ik een opgenomen programma afspeel verschijnt op het display de klok en niet de naam van het opgenomen programma. Het lijkt er dan op dat de Mediabox uit te staat maar dat is dus niet het geval. Op mijn 'oude' Mediabox kwam daar wel de naam van het opgenomen programma te staan. Als ik normaal tv zit te kijken verschijnt overigens wel de naam in het display. Is hier sprake van een bug of zie ik iets over het hoofd?
 
Vandaag even F1 Suzuka gekeken (hadden we opgenomen, zowel RTL7 en RTL Duitsland) en inderdaad, alleen de klok in het display tijdens het afspelen, waardoor het leek alsof de box gewoon uit was. Of dit een bug is? Ik weet het niet. Ik weet namelijk niet wat de bedoeling is geweest van de ontwikkelaars.
 
Als ik het goed heb krijg je ook de klok bij ondemand kijken.

Is denk bedacht door de ontwikkelaars.
 
Terug
Bovenaan