B
BenJ
Abo mobiel december apart gefactureerd
Mijn factuur voor december staat alweer klaar gedateerd 27 november met als vervaldatum 4 december. Openstaand bedrag 0,00 dus keurig bij zou je zeggen.
Maar op deze factuur ditmaal geen mobiel abo gefactureerd. Daarnaast staat er een aparte factuur. Gedateerd 26 november en vervaldatum 10 december. Factuur en openstaand bedrag 6,20. Zijnde 4,95 abo over november plus 1,25 acceptgirokosten. Gemaakte belkosten 0,00, wat denk ik wel klopt omdat ik op dat ding eigenlijk alleen maar wordt gebeld.
Afschrijving heeft nog niet plaatsgevonden.
Betaal achterstand heb ik niet, afschrijven is altijd mogelijk, ik ben dus zeer benieuwd hoe een en ander gaat uitpakken. Verwarrend, ja dat is het zeker. Snappen doe ik het ff niet.
Mijn factuur voor december staat alweer klaar gedateerd 27 november met als vervaldatum 4 december. Openstaand bedrag 0,00 dus keurig bij zou je zeggen.
Maar op deze factuur ditmaal geen mobiel abo gefactureerd. Daarnaast staat er een aparte factuur. Gedateerd 26 november en vervaldatum 10 december. Factuur en openstaand bedrag 6,20. Zijnde 4,95 abo over november plus 1,25 acceptgirokosten. Gemaakte belkosten 0,00, wat denk ik wel klopt omdat ik op dat ding eigenlijk alleen maar wordt gebeld.
Afschrijving heeft nog niet plaatsgevonden.
Betaal achterstand heb ik niet, afschrijven is altijd mogelijk, ik ben dus zeer benieuwd hoe een en ander gaat uitpakken. Verwarrend, ja dat is het zeker. Snappen doe ik het ff niet.
Ik dacht eerst dat het aanloopproblemen waren, maar het blijkt zo langzaamaan structureel te worden.