D
D@Loup
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week een Sitecom WL-308 router maar ik krijg geen verbinding met het internet. Kennelijk ziet hij wel m'n andere pc's die met een kabel zijn verbonden. Vervolgens lukt het me ook niet om m'n laptop wireless aangesloten te krijgen.
Ik zal wel iets fout doen want op dit moment werk ik met een Netgear 824 v2 (maar dat apparaat maakt zelf alle noodzakelijke instellingen), maar er is zoveel mogelijk met deze Sitecom dat ik 'door de bomen het bos niet meer zie'.
Is er misschien iemand op het forum met ditzelfde apparaat en die de boel wel werkend heeft gekregen?
Indien ja, is het dan misschien mogelijk om een opsomming te maken van de instellingen die ik moet doen om een internet verbinding mogelijk te maken?
Als iemand meer wil weten dan geef gerust een reactie........
Thanks for your time and efforts.
D@Loup
PS. De pc met de geregistreerde netwerk kaart bij UPC heeft XP als OS. De andere desktop en de laptop hebben Vista als OS.
Ik heb sinds een week een Sitecom WL-308 router maar ik krijg geen verbinding met het internet. Kennelijk ziet hij wel m'n andere pc's die met een kabel zijn verbonden. Vervolgens lukt het me ook niet om m'n laptop wireless aangesloten te krijgen.
Ik zal wel iets fout doen want op dit moment werk ik met een Netgear 824 v2 (maar dat apparaat maakt zelf alle noodzakelijke instellingen), maar er is zoveel mogelijk met deze Sitecom dat ik 'door de bomen het bos niet meer zie'.
Is er misschien iemand op het forum met ditzelfde apparaat en die de boel wel werkend heeft gekregen?
Indien ja, is het dan misschien mogelijk om een opsomming te maken van de instellingen die ik moet doen om een internet verbinding mogelijk te maken?
Als iemand meer wil weten dan geef gerust een reactie........
Thanks for your time and efforts.

D@Loup
PS. De pc met de geregistreerde netwerk kaart bij UPC heeft XP als OS. De andere desktop en de laptop hebben Vista als OS.

