• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen humax maar samsung decoder gekregen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter guido3bier
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

guido3bier

Hallo,

Vandaag heb ik mijn alles in 1 pakket binnen gekregen. Hier zat een interactieve samsung recorder in. Bij het telefonisch afsluiten had ik afgesproken dat ik een humax 5200c zou krijgen. Is er mogelijk iemand van Ziggo die mij kan vertellen hoe ik deze kan ruilen? Kan dit bij een ziggo studio?

Groet Guido
 
Bellen en het verhaal uitleggen. Ook mij werd een Humax beloofd. Kreeg ook een Samsung. Na één telefoontje werd het geregeld. Drie dagen later een Humax gekregen.

(Tenzij ze niet meer op voorraad zijn)
 
Wat is het grootste verschil tussen de samsung en de humax eigenlijk?
 
Wat is het grootste verschil tussen de samsung en de humax eigenlijk?
Voor zover als ik weet zijn er een aantal verschillen:
- de naam op het apparaat
- het uiterlijk van het apparaat

Het voordeel van de Humax is dat je de netwerkaansluiting kunt gebruiken om opnames naar je PC over te halen voor verdere bewerking.
Het voordeel van de Samsung is de naadloze integratie met andere Samsung apparatuur (in mijn geval een TV en BluRay) wat weer een afstandsbediening scheelt en er voor zorgt dat je niet steeds op je TV hoeft in te stellen waar je naar wil kijken, dat gaat automatisch.

Maar in het normale dagelijkse gebruik (TV kijken, opnemen en interactieve TV) maakt het niet uit welke je gebruikt volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan