C
Colenbrander
Het lukt me niet om Horizon TV op mijn Vista PC aan de praat te krijgen.
Het enige wat ik zie, wanneer ik op een zender klik, is het UPC logo met een paar voortgangs-streepjes eronder.
- Het maakt geen verschil of ik Internet Explorer, Firefox of Chrome gebruik.
- Flash is up-to-date en werkt op alle browsers. Ik kan b.v. Uitzending gemist en youtube zien
- Ik ben ingelogd.
- Widevine Media Optimizer installatie is geslaagd.
- Volgens SFC (System File checker) zijn er geen problemen.
- Er zijn geen virussen in het spel.
- Windows Mediaplayer werkt OK
Wie heeft er suggesties om dit probleem op te lossen?
De helpdesk kan me niet verder helpen.
Het enige wat ik zie, wanneer ik op een zender klik, is het UPC logo met een paar voortgangs-streepjes eronder.
- Het maakt geen verschil of ik Internet Explorer, Firefox of Chrome gebruik.
- Flash is up-to-date en werkt op alle browsers. Ik kan b.v. Uitzending gemist en youtube zien
- Ik ben ingelogd.
- Widevine Media Optimizer installatie is geslaagd.
- Volgens SFC (System File checker) zijn er geen problemen.
- Er zijn geen virussen in het spel.
- Windows Mediaplayer werkt OK
Wie heeft er suggesties om dit probleem op te lossen?
De helpdesk kan me niet verder helpen.