• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Horizon TV op Vista

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Colenbrander
  • Startdatum Startdatum
C

Colenbrander

Het lukt me niet om Horizon TV op mijn Vista PC aan de praat te krijgen.
Het enige wat ik zie, wanneer ik op een zender klik, is het UPC logo met een paar voortgangs-streepjes eronder.

- Het maakt geen verschil of ik Internet Explorer, Firefox of Chrome gebruik.
- Flash is up-to-date en werkt op alle browsers. Ik kan b.v. Uitzending gemist en youtube zien
- Ik ben ingelogd.
- Widevine Media Optimizer installatie is geslaagd.
- Volgens SFC (System File checker) zijn er geen problemen.
- Er zijn geen virussen in het spel.
- Windows Mediaplayer werkt OK

Wie heeft er suggesties om dit probleem op te lossen?

De helpdesk kan me niet verder helpen.
 
Ik denk dat je deze vraag even in het netwerk of algemene topic moet zetten.
 
32 bits of 64 bits browsers? Dacht dat 64 bits browsers niet werken. Andere pc getest die elders wel werkt, om een modem probleem bijvoorbeeld uit te sluiten..
 
edwinlwd zei:
32 bits of 64 bits browsers? Dacht dat 64 bits browsers niet werken. Andere pc getest die elders wel werkt, om een modem probleem bijvoorbeeld uit te sluiten..

Dank voor je reactie.
32-bits browser. We zijn een andere PC aan het organiseren om op dit adres te testen.
 
Claudio zei:
Ik denk dat je deze vraag even in het netwerk of algemene topic moet zetten.

Dank voor de suggestie. Er staat nu ook een post op algemeen.
 
Terug
Bovenaan