B
biobak
Ik ben in het bezit van de Horizon box via HDMI aangesloten op een Onkyo TX606 en daaraan weer een Panasonic plasma uit 2008. Bij een koude start (box heeft een tijdje uitgestaan) krijg ik bij het inschakelen geen beeld en geluid. De receiver zegt: HDMI no signal. Na wat prutsen, aan/uitzetten en schakelen krijg ik eerst een soort sneeuw/ruis en uiteindelijk wel beeld maar ik heb geen zin om dit ritueel elke dag te doen. Ik zet ze aan met een Harmony: eerst de tv, dan de receiver, dan de Horizon box. Hiervoor had ik een Cisco en dat heeft op zich altijd prima gewerkt. Iemand met hetzelfde probleem?
Een optie zou zijn de Horizon direct op de tv en het geluid via de receiver (coax of optisch), maar ik wil het aantal kabels graag beperken natuurlijk vandaar dat ik het liever via de receiver doe.
Een optie zou zijn de Horizon direct op de tv en het geluid via de receiver (coax of optisch), maar ik wil het aantal kabels graag beperken natuurlijk vandaar dat ik het liever via de receiver doe.