M
marco39
Wie heeft er een verklaring voor het volgende:
Via Ziggo op de hoogte gebracht dat Venray de volgende regio is om de frequentie van de tv zenders aan te passen. Via brief geïnformeerd omtrent de nieuwe instellingen voor de TV: Frequentie 474.000 en code 5555.
Dit keurig gedaan en zenders opnieuw gezocht. Resultaat: wel alle zenders, echter geen in HD weergave. Bellen met Ziggo loste niets op (opnieuw zoeken met en zonder cam module).
Via via de tip gekregen om niet code 5555 in te voeren, maar 43201. Resultaat: alle zenders gevonden en in zenders in HD weergave, zoals aangegeven door Ziggo.
Daarna nog een keer code 555 geprobeerd: weg HD zenders.
wie heeft hier een verklaring voor en waarom wordt deze code niet in brief of via de helpdesk verspreid als alternatief?
Via Ziggo op de hoogte gebracht dat Venray de volgende regio is om de frequentie van de tv zenders aan te passen. Via brief geïnformeerd omtrent de nieuwe instellingen voor de TV: Frequentie 474.000 en code 5555.
Dit keurig gedaan en zenders opnieuw gezocht. Resultaat: wel alle zenders, echter geen in HD weergave. Bellen met Ziggo loste niets op (opnieuw zoeken met en zonder cam module).
Via via de tip gekregen om niet code 5555 in te voeren, maar 43201. Resultaat: alle zenders gevonden en in zenders in HD weergave, zoals aangegeven door Ziggo.
Daarna nog een keer code 555 geprobeerd: weg HD zenders.
wie heeft hier een verklaring voor en waarom wordt deze code niet in brief of via de helpdesk verspreid als alternatief?