• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen hd zenders meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter erik31
  • Startdatum Startdatum
E

erik31

Sinds een aantal dagen kunnen wij geen HD zenders meer kijken.Heb de helpdesk gebeld die hebben een week terug nieuwe software met grote gebreken in de media speler gezet.Met als gevolg geen HD zenders meer.Zo als altijd hebben ze er ook geen oplossing voor.Je mag wel betalen maar geen service.
Ze komen met smoesjes tv is niet geschikt voor de software die in de media speler zit enz.... enz... je test toch de software van te voren (is dus niet gebeurd) met als gevolg klant is de dupe mag betalen er voor compensatie kunnen ze je niet toezeggen.....enz enz....
Is er hier een medewerker die er een zinnige oplossing voor weet?
 
erik31 zei:
Sinds een aantal dagen kunnen wij geen HD zenders meer kijken.Heb de helpdesk gebeld die hebben een week terug nieuwe software met grote gebreken in de media speler gezet.Met als gevolg geen HD zenders meer.Zo als altijd hebben ze er ook geen oplossing voor.Je mag wel betalen maar geen service.
Ze komen met smoesjes tv is niet geschikt voor de software die in de media speler zit enz.... enz... je test toch de software van te voren (is dus niet gebeurd) met als gevolg klant is de dupe mag betalen er voor compensatie kunnen ze je niet toezeggen.....enz enz....
Is er hier een medewerker die er een zinnige oplossing voor weet?

aan de helpdesk heb je nix

beter via de webcare aan kaarten ,is ook gewoon bullshit elke box moet werken op elke TV .doet dat niet ligt het aan de box niet aan je TV .die huurboxen zijn en blijven bagger dingen
de

di
 
Het heeft allemaal goed gewerkt tot ze die update gedaan hebben
 
erik31 zei:
Het heeft allemaal goed gewerkt tot ze die update gedaan hebben

tja maar nu niet meer ,ze leggen de fout gewoon bij jou neer

heb hier zelf zon HDdvr box elke avond knal de hdmi signal zo 15 keer er uit
omdat er zo nodig HDcp er moet zitten

maar dat ligt niet aan de box maar aan me TV zegt de helpdesk

als die boxen koop boxen waren geweest ,waren ze van de markt gehaalt
 
probleem is makkelijk op te lossen gewoon de oude software er weer in zetten fluitje van een cent en zo gedaan :) :) :)
 
erik31 zei:
Sinds een aantal dagen kunnen wij geen HD zenders meer kijken.Heb de helpdesk gebeld die hebben een week terug nieuwe software met grote gebreken in de media speler gezet.Met als gevolg geen HD zenders meer.Zo als altijd hebben ze er ook geen oplossing voor.Je mag wel betalen maar geen service.
Ze komen met smoesjes tv is niet geschikt voor de software die in de media speler zit enz.... enz... je test toch de software van te voren (is dus niet gebeurd) met als gevolg klant is de dupe mag betalen er voor compensatie kunnen ze je niet toezeggen.....enz enz....
Is er hier een medewerker die er een zinnige oplossing voor weet?
Beste erik31,

Met alle respect maar in jou forum profiel staat vermeld dat je in het bezit van een zwarte Thomson DVR bent. Volgens mij is dit geen HD mediabox.

De HD media boxen die momenteel bij UPC in omloop zijn is een Cisco HDDVR een Philips HDDVR en een Philips HD box zonder DVR.

Mocht je in het bezit zijn van 1 van deze boxen dan is het handiger dit te vermelden. Tevens spreek je over een nieuwe software update die 1 week geleden geïnstalleerd zou zijn en deze update de boosdoener is van je problemen.

UPC heeft tot op heden nog geen officiële software update voor de HD boxen verspreid. De software updates die inmiddels in een aantal regio’s verspreid zijn,

16 maart Friesland: Thomson zonder DVR
16 maart Brabant: Pace zonder DVR

23 maart Gelderland: Thomson DVR
23 maart Noord-Holland: Thomson zonder DVR

30 maart Amsterdam en Gelderland: Pace zonder DVR

Gezien je postcode val je onder de Provincie Gelderland en de vermelde mediabox een Thomson DVR gaat het in jou geval dan over de software update van 23 maart jl. voor de Thomson DVR.

En deze mediabox is geen HD box dus kun je ook geen HD zenders ontvangen.

Cheers
 
De topic starter heeft dan wel geen HD zenders meer (al dan niet door software update), maar een oplossing of oorzaak is nog niet gegeven door een van de forum leden. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Ik zelf heb een tijdje geleden ook geen hd zenders meer gehad voor een dag. Bleek een storing o.i.d. dergelijks te zijn. Hoewel de de HD aangaf dat het verholpen zou worden met een heractivatie die ze volgens hen dan ook gelijk zouden doen.

Zijn er anderen die dezelfde problemen ervaren als de topic starter? Ik zelf ervaar geen problemen. wellicht een techneut die een idee heeft?
 
trojan222 zei:
De topic starter heeft dan wel geen HD zenders meer (al dan niet door software update), maar een oplossing of oorzaak is nog niet gegeven door een van de forum leden. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Ik zelf heb een tijdje geleden ook geen hd zenders meer gehad voor een dag. Bleek een storing o.i.d. dergelijks te zijn. Hoewel de de HD aangaf dat het verholpen zou worden met een heractivatie die ze volgens hen dan ook gelijk zouden doen.

Zijn er anderen die dezelfde problemen ervaren als de topic starter? Ik zelf ervaar geen problemen. wellicht een techneut die een idee heeft?
Het is natuurlijk moeilijk een oplossing te bedenken als, zoals AntS opmerkt, het wellicht geen HD zenders betreft.
 
Niet iedereen zijn profielinformatie is up to date daarom ga ik er gewoon vanuit dat de topic starter een valide vraag neerzet
 
Terug
Bovenaan