E
erik31
Sinds een aantal dagen kunnen wij geen HD zenders meer kijken.Heb de helpdesk gebeld die hebben een week terug nieuwe software met grote gebreken in de media speler gezet.Met als gevolg geen HD zenders meer.Zo als altijd hebben ze er ook geen oplossing voor.Je mag wel betalen maar geen service.
Ze komen met smoesjes tv is niet geschikt voor de software die in de media speler zit enz.... enz... je test toch de software van te voren (is dus niet gebeurd) met als gevolg klant is de dupe mag betalen er voor compensatie kunnen ze je niet toezeggen.....enz enz....
Is er hier een medewerker die er een zinnige oplossing voor weet?
Ze komen met smoesjes tv is niet geschikt voor de software die in de media speler zit enz.... enz... je test toch de software van te voren (is dus niet gebeurd) met als gevolg klant is de dupe mag betalen er voor compensatie kunnen ze je niet toezeggen.....enz enz....
Is er hier een medewerker die er een zinnige oplossing voor weet?
