• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen hd opname via horizon.tv

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Iemand waarbij de box wel de hd zender opneemt als je dit doet via horizon.tv?

Gister getimerd via website en als backup handmatig en kwam erachter dat als je via horizon.tv timerd hij dus niet de hd variant opneemt maar vrolijk de sd variant.

Word dit nog gefixt of is dit een bekend probleem?
 
Afgelopen vrijdag en zaterdag de vrije trainingen F1 opgenomen via de site en ik had bij die 3 opnamen keurig "Sport1 Select HD"-logo in beeld.
 
Hmm krijg in horizon.tv wel hd zenders tezien ned 1 2 3 comedycntral maar zowel ned1hd als cchd werden als sd opgenomen.
 
Terug
Bovenaan