- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Iemand waarbij de box wel de hd zender opneemt als je dit doet via horizon.tv?
Gister getimerd via website en als backup handmatig en kwam erachter dat als je via horizon.tv timerd hij dus niet de hd variant opneemt maar vrolijk de sd variant.
Word dit nog gefixt of is dit een bekend probleem?
Gister getimerd via website en als backup handmatig en kwam erachter dat als je via horizon.tv timerd hij dus niet de hd variant opneemt maar vrolijk de sd variant.
Word dit nog gefixt of is dit een bekend probleem?