Z
ziggo_customer
Geen HD(MI) meer na ongevraagde update decoder
Sinds ruim een jaar maken wij gebruik van de Cisco decoder (geleverd door Ziggo) en een Philips HD televisie. Al die tijd zonder problemen, via de HDMI aansluiting, perfect beeld.
Sinds gisteren hebben we opeens een geel beeld. Vandaag contact met Ziggo gehad. Het blijk dat er een automatische firmware update is geweest wat er nu voor zorgt dat de HDMI aansluiting op onze Philips TV niet meer werkt.
Antwoord: er wordt aan een oplossing gewerkt wat zeker tot einde jaar duurt. Tot die tijd moeten we gedwongen afscheid nemen van HD kwaliteit!
Dit alles door een ongevraagde update. Voor die update heeft alles altijd perfect gewerkt.
TE GEK VOOR WOORDEN zou ik zeggen. Is dit hoe Ziggo met zijn klanten om gaat?
Iemand anders hier ervaring mee?
Sinds ruim een jaar maken wij gebruik van de Cisco decoder (geleverd door Ziggo) en een Philips HD televisie. Al die tijd zonder problemen, via de HDMI aansluiting, perfect beeld.
Sinds gisteren hebben we opeens een geel beeld. Vandaag contact met Ziggo gehad. Het blijk dat er een automatische firmware update is geweest wat er nu voor zorgt dat de HDMI aansluiting op onze Philips TV niet meer werkt.
Antwoord: er wordt aan een oplossing gewerkt wat zeker tot einde jaar duurt. Tot die tijd moeten we gedwongen afscheid nemen van HD kwaliteit!
Dit alles door een ongevraagde update. Voor die update heeft alles altijd perfect gewerkt.
TE GEK VOOR WOORDEN zou ik zeggen. Is dit hoe Ziggo met zijn klanten om gaat?
Iemand anders hier ervaring mee?