• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen HBO On Demand sinds 10 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rush079

Ik heb een HBO abonnement. Sinds 9 juli werkt HBO On Demand niet meer. Als ik een keuze maak in het menu voor een film of een serie krijg ik de optie "bestellen" in plaats van "afspelen". Klik ik op bestellen dan krijg ik het telefoonnummer van Ziggo om een abonnement af te sluiten. Dat heb ik dus al. De 3 zenders van HBO doen het overigens wel. en bijv NPO uitzending gemist. doet het ook.
Natuurlijk al meerdere keren gebeld met Ziggo en Anoniem ingeschakeld. Die zeggen dat er aan gewerkt wordt. Maar daar tot op heden nog niets van gemerkt.
IK heb het HBO abonnement hoofdzakelijk afgesloten voor de On Demand optie. Zonder deze optie is dat abonnement voor mij niets waard.
Hebben meer mensen van deze storing last?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan