• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen gratis films meer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wobje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wobje

Wij hebben nu de Horizon en wilden een gratis film kijken via on demand. Maar wat schetst mijn verbazing? Niets te vinden, alles moet betaald!
Wat is dat nu?
Trouwens zoeken gaat ook erg lastig.
Of heb ik het mis?:roll:
 
Wij hebben nu de Horizon en wilden een gratis film kijken via on demand. Maar wat schetst mijn verbazing? Niets te vinden, alles moet betaald!
Wat is dat nu?
Trouwens zoeken gaat ook erg lastig.
Of heb ik het mis?:roll:

Is al een tijdje zo, alleen mensen met het oude tv extra,of een abonnement hebben met my-Prime,kunnen films en series kijken.
 
Bij de pakketten met Horizon zit altijd MyPrime. Als je echt helemaal geen gratis aanbod hebt dan is het tijd om de klantenservice te bellen.
 
Je kunt dit aanbod vinden in het on demand menu in de sectie myprime direct rechts na TV gemist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar bij Start zit geen Horizon box maar een standaard media box!
 
Maar bij Start zit geen Horizon box maar een standaard media box!
Het gaat je nu dus geld kosten.....je hebt wel meer zenders erbij gekregen maar on-demand word je nu afgenomen. TV plus geloof ik dat het toen genoemd werd? Hadden de tv standaard klanten ook niet gewoon on-demand? Dan zijn die dat ook kwijt.
Wil je nu dat on demand gedeelte hebben moet je dokken.
Tenminste als ik het goed zie zo niet corrigeer me aub...
 
Ik heb ook de HB, en daar zit gewoon myprime bij.
Misschien help als de stroom er even af haalt, knop zit aan de achterkant van de HB

En anders bellen met de helpdesk.

(Oud UPC klant)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan