• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen goede verbinding met Windows pc maar wel met de iMac

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Petrouchka
  • Startdatum Startdatum
P

Petrouchka

Ik ben net verhuisd en ik heb een alles in 1 abonnement van 50 Mb met wifi modem (de Cisco 3925) genomen op mijn nieuwe adres. Wij hebben thuis 2 computers (1 iMac en een pc met Windows 7). Met de iMac is de verbinding super snel en de downloadsnelheid zeer goed maar met de Windows pc gaat het telkens mis: de verbinding valt heel vaak weg ( meer dan 10 keer per uur), en de download snelheid is vaak zeer traag te noemen ( van 8 tot soms 0,4 Mbps ).
Zou iemand me kunnen helpen het probleem op te lossen met de Windows pc?
 
Werk je bedraad of draadloos? Indien draadloos, sluit dan de Win 7 PC eens even bedraad aan en test opnieuw.
 
Ik werk draadloos. Ik ga nu proberen met de kabel.
 
Terug
Bovenaan