• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zziggo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zziggo

Dag
Ik krijg via de digitale ontvanger geen geluidssignaal.
Enig idee ?
Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer ingedaan.
Nu doet-ie het weer ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag
Ik krijg via de digitale ontvanger geen geluidssignaal.
Enig idee ?
Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer ingedaan.
Nu doet-ie het weer ...

Welk type decoder heb je?
Had je geen geluid op alle kanalen of wat dit op enkele?
Als het enkele zijn welke?
Weet je wanneer het probleem onstaan is?
Je kon wel gewoon zappen? En had je tijdens het zappen ook gewoon de infobalk in beeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan