O
oezzie
Goedemorgen,
Sinds gisteravond zitten we met een probleem....
Elke keer als we de horizonbox aan doen en we krijgen b.v. NED 1 ervoor maar helaas geen geluid. als ik OK indruk op de afstandsbediening en het menu verschijntdan kan ik bij audio de voorkeur veranderen naar stereo en dan heb ik wel geluid. maar als ik naar een ander kanaal ga, weer geen geluid en moet ik het opnieuw instellen.
heeft iemand een idee hoe ik dit verhelpen kan?
alvast bedankt,
Marcel
Sinds gisteravond zitten we met een probleem....
Elke keer als we de horizonbox aan doen en we krijgen b.v. NED 1 ervoor maar helaas geen geluid. als ik OK indruk op de afstandsbediening en het menu verschijntdan kan ik bij audio de voorkeur veranderen naar stereo en dan heb ik wel geluid. maar als ik naar een ander kanaal ga, weer geen geluid en moet ik het opnieuw instellen.
heeft iemand een idee hoe ik dit verhelpen kan?
alvast bedankt,
Marcel

