• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter oezzie
  • Startdatum Startdatum
O

oezzie

Goedemorgen,

Sinds gisteravond zitten we met een probleem....
Elke keer als we de horizonbox aan doen en we krijgen b.v. NED 1 ervoor maar helaas geen geluid. als ik OK indruk op de afstandsbediening en het menu verschijntdan kan ik bij audio de voorkeur veranderen naar stereo en dan heb ik wel geluid. maar als ik naar een ander kanaal ga, weer geen geluid en moet ik het opnieuw instellen.
heeft iemand een idee hoe ik dit verhelpen kan?

alvast bedankt,

Marcel
 
Ok continue last van. Is een nieuw probleem voor mij had ik in meer dan 2 jaar nog nooit gehad.het is werkelijk godgeklaagd hoe ontzettend buggy die Horizon box keer op keer blijkt te zijn en toch doet UPC helemaal niets.
 
Herken ik. Wat bij mij werkt is de hb uitzetten (met de ab, niet spanningsloos maken) en weer aanzetten,
 
Het lijkt er op dat jouw TV geen dolbi aan kan maar dat de Horizon box dat wel selecteerd.

Volgens mij is dat ergens in te stellen bij de voorkeuren.
 
TVerm zei:
Ok continue last van. Is een nieuw probleem voor mij had ik in meer dan 2 jaar nog nooit gehad.het is werkelijk godgeklaagd hoe ontzettend buggy die Horizon box keer op keer blijkt te zijn en toch doet UPC helemaal niets.

Meschien eens je box ac3 uitzetten, is geen bug namelijk, daarbij klagen bij je tv maker die zijn namelijk teberoerd om dolbidigital via hdmi doortegeven, ook hier kan de box weinig aan doen.

En dat box buggy is val erg mee(al die dingen die jij roept hier op forum heeft namelijk niemand behalve jij), dat jij veel problemen hebt betekend niet dat iedereen dit heeft of dat het een bug is
 
Hier ook sinds gisteren vanuit standby af en toe geen geluid. Na een powercycle werkt het weer.
*zucht diep*
 
Komt bij mij ook regelmatig voor, als ik dan de TV( Philips 32pfl9613d) uit zet en weer aan werkt het geluid weer!
;)
 
Bizar. Nooit last van gehad, sinds vandaag ineens. En geen instelling veranderd! Wel van de week op Disney de taal veranderd naar Engels maar toen verder nog geen last. Kan toch niet waar zijn dat je steeds je tv uit en aan moet zetten...
 
Ja, hier vanavond ook ineens.... toen we de tv hebben aangezet was er geen geluid. Even zappen naar verschillende zenders en het geluid was er weer. Verder gezapt en het was weer weg.... op willekeurige kanalen....
Raarrrr.... ;)

Edit (22-11-2014) : Inderdaad, de Horizon-box even spanningsloos gemaakt en vanaf die tijd geen problemen meer.

:D ;) :)
 
Terug
Bovenaan