C
Cootje84
Maak gebruik van een Cisco HD recorder en van het ene op het andere moment valt het geluid weg. Krijg vervolgens de melding:
"niet-ondersteund audiosignaal. controleer de uitgang van uw toestel"
van alles geprobeerd maar krijg geen geluid. Enige wat werkt is een 'ouderwetse' scartkabel. Maar via HDMI krijg ik niks meer. Waar zou dit aan kunnen liggen? En is dit op te lossen?
BVD
"niet-ondersteund audiosignaal. controleer de uitgang van uw toestel"
van alles geprobeerd maar krijg geen geluid. Enige wat werkt is een 'ouderwetse' scartkabel. Maar via HDMI krijg ik niks meer. Waar zou dit aan kunnen liggen? En is dit op te lossen?
BVD