M
mjkroon
hallo
wie herkent mijn klacht en weet de oplossing want Ziggo schijnt hem niet te weten
onze tv een lg smart tv heeft sinds een week of 2 de volgende klacht op sommige netten hebben wij helemaal geen geluid oa de filmnetten of op andere netten kunnen we het geluid dmv de afstandsbediening niet harder of zachter zetten terwijl het metertje wel loopt
heb tot op heden nu al 2 x naar de klantenservice technische dienst gebeld
de 1e keer kreeg ik als antwoord dat het kwam door het automatisch updaten hier was waarschijnlijk iets fout gegaan ik moest toen de boel resetten en 2 nieuwe frequentiewaardes instellen
hierna deed het geluid inderdaad het voor een paar uur goed
daarna weer hetzelfde verhaal
na 2 dagen weer gebeld met de technische dienst van klantenservice ziggo
na heel lang zoeken lag het toen aan het feit dat de kabel van de tv verkeerd zat aangesloten kabeltje van de tv naar de ontvanger moest verwijderd worden enkel aansluiting dmv de hdmikabel
dit snoertje zit er al die tijd op
het probleem zit er nu zo,n beetje een maand:no:
dan moest het euvel verholpen zijn
tijdens het zogenaamde opzoeken viel tot 2x toe het beeld helemaal weg en kregen we 2x een andere emelding op tv
een teken in mijn ogen dat er iets!!!!!!gedaan werd maar wat

?
het kwam niet door updaten en resetten enz was dus niet nodig
het feit dat er meerdere mensen zijn die ik ken en ook ziggo hebben als provider en ook de identiek zelfde klacht hebben daar maalde hij niet om bij ons was het dat ene kleine kabeltje daar lag de fout
tijd om even aan de lijn te blijven om te controleren of hij het deed had diegene niet dit was de oplossing
nou nee dus nog steeds hetzelfde euvel
vervolgens heb ik op facebook wederom de klacht omschreven tot op heden nog steeds niets gehoord dus je kan een klacht indienen maar vervolgens hoor je niets
wat een service betalen wel maar een klacht goed verhelpen ho maar
heb het idee dat ziggo zit te klieren met geluidsinstellingen hier zelf niet uit komt en de klant met een kluitje in het riet wegstuurd om hun eigen stommiteiten te verdoezelen
ligt altijd aan de klant niet aan de provider
bovendien zijn er een aantal kanalen ontzettend onzuiver oa ziggo,s eigen infokanaal
ook als je naar teletekst wil kijken is dit een ramp hij draait doorlopend en heel lang over het nummer heen wat je zoekt
heel irritant dus
hebben dus een lgsmart tv 39inch
een cisco modem en een cisco interactieve hdontvanger
in mijn berichtje op facebook heb ik gevraagd of het niet beter zou zijn om iemand langs te sturen want bij de klantenservice zitten volgens mij niet de meest snuggere types
wie herkent onze klachten ?en wie kent de oplossing?hopeloze ziggoklant
wie herkent mijn klacht en weet de oplossing want Ziggo schijnt hem niet te weten
onze tv een lg smart tv heeft sinds een week of 2 de volgende klacht op sommige netten hebben wij helemaal geen geluid oa de filmnetten of op andere netten kunnen we het geluid dmv de afstandsbediening niet harder of zachter zetten terwijl het metertje wel loopt
heb tot op heden nu al 2 x naar de klantenservice technische dienst gebeld
de 1e keer kreeg ik als antwoord dat het kwam door het automatisch updaten hier was waarschijnlijk iets fout gegaan ik moest toen de boel resetten en 2 nieuwe frequentiewaardes instellen
hierna deed het geluid inderdaad het voor een paar uur goed
daarna weer hetzelfde verhaal
na 2 dagen weer gebeld met de technische dienst van klantenservice ziggo
na heel lang zoeken lag het toen aan het feit dat de kabel van de tv verkeerd zat aangesloten kabeltje van de tv naar de ontvanger moest verwijderd worden enkel aansluiting dmv de hdmikabel
dit snoertje zit er al die tijd op
het probleem zit er nu zo,n beetje een maand:no:
dan moest het euvel verholpen zijn
tijdens het zogenaamde opzoeken viel tot 2x toe het beeld helemaal weg en kregen we 2x een andere emelding op tv
een teken in mijn ogen dat er iets!!!!!!gedaan werd maar wat



het kwam niet door updaten en resetten enz was dus niet nodig
het feit dat er meerdere mensen zijn die ik ken en ook ziggo hebben als provider en ook de identiek zelfde klacht hebben daar maalde hij niet om bij ons was het dat ene kleine kabeltje daar lag de fout
tijd om even aan de lijn te blijven om te controleren of hij het deed had diegene niet dit was de oplossing
nou nee dus nog steeds hetzelfde euvel
vervolgens heb ik op facebook wederom de klacht omschreven tot op heden nog steeds niets gehoord dus je kan een klacht indienen maar vervolgens hoor je niets
wat een service betalen wel maar een klacht goed verhelpen ho maar
heb het idee dat ziggo zit te klieren met geluidsinstellingen hier zelf niet uit komt en de klant met een kluitje in het riet wegstuurd om hun eigen stommiteiten te verdoezelen
ligt altijd aan de klant niet aan de provider
bovendien zijn er een aantal kanalen ontzettend onzuiver oa ziggo,s eigen infokanaal
ook als je naar teletekst wil kijken is dit een ramp hij draait doorlopend en heel lang over het nummer heen wat je zoekt
heel irritant dus
hebben dus een lgsmart tv 39inch
een cisco modem en een cisco interactieve hdontvanger
in mijn berichtje op facebook heb ik gevraagd of het niet beter zou zijn om iemand langs te sturen want bij de klantenservice zitten volgens mij niet de meest snuggere types
wie herkent onze klachten ?en wie kent de oplossing?hopeloze ziggoklant