• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen geluid bij TV uit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DJNickE83
  • Startdatum Startdatum
D

DJNickE83

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen ook de Horizon box, echter werkt mijn radio niet, als ik via mijn Surround set radio wil luisteren en de tv staat uit. Zal even mijn situatie en aansluitingen uitleggen (oud/nieuw)

Oud:

TV - Mediabox - Xbox - Surround set --> tulp kabels naar splitter --> kanaal op splitter bepaald welk apparaat ik door surround hoor

Nieuw:

Zelfde als bovenstaand, alleen gaat Horizon niet via SCART maar via HDMI.

iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Voor mij een essentieel onderdeel of ik Horizon wil houden of niet.

alvast bedankt!
 
Kan je niet fixen, is een bekend probleem.
Je moet dan de HDMI uit je TV halen, dan werkt het wel.
 
Dus elke keer als ik radio wil luisteren de HDMI kabel eruit halen ? Lekker handig :)

Weet jij toevallig de procedure om de box terug te sturen en mijn oude abbo weer in te laten gaan? ( (ik zit nog in de officiele bedenktijd )
 
DJNickE83 zei:
Dus elke keer als ik radio wil luisteren de HDMI kabel eruit halen ? Lekker handig :)

Weet jij toevallig de procedure om de box terug te sturen en mijn oude abbo weer in te laten gaan? ( (ik zit nog in de officiele bedenktijd )
Ik vermoed bellen naar 1200 en dan afdeling opzeggingen, die kunnen de boel terugdraaien voor je.
 
Thanks! Schiet niet op, brakke box :P jammer, als ze er iets zorgvuldiger aandacht aan hadden besteed had ik m gehouden
 
DJNickE83 zei:
Thanks! Schiet niet op, brakke box :P jammer, als ze er iets zorgvuldiger aandacht aan hadden besteed had ik m gehouden
Ze zullen het vast nog wel oplossen hoor ;)
 
vast wel, maar ondertussen loopt ook mn internet niet via de box, is de software traag, duurt het onderhand 10 minuten om te zoeken via de afstandsbediening (snap niet dat er geen T9 functie oid zit ingebouwd), etc etc. kan ik beter een keer terugkomen als het werkt en de ervaring wel positief is. heb m nu 2 dagen en erger me nu al aan de snelheid van alles :)
 
DJNickE83 zei:
heb m nu 2 dagen en erger me nu al aan de snelheid van alles :)
Geduld is soms een schone zaak :) hij is soms inderdaad traag!
Heb je Horizon besteld via internet? dan zit je internet+telefoon standaard op extra modem.
Telefonisch word het gevraagd aan je!
 
ik heb telefonisch besteld en aangegeven dat ik alles via de horizon box wil, maar dit kan blijkbaar niet bleek achteraf :(..
 
DJNickE83 zei:
ik heb telefonisch besteld en aangegeven dat ik alles via de horizon box wil, maar dit kan blijkbaar niet bleek achteraf :(..
Ja hoor dat kan gewoon, bij ons gaat nu alles via de Horizon box.
 
Terug
Bovenaan