Na jaren de Arris gebruikt te hebben voor telefonie heb ik samen met de cisco een nieuw probleem gekregen.
Als de telefoon overgaat, hoor ik vaak de gesprekspartner niet.
Deze hoort op zijn of haar beurt soms een soort fax toon of de verbinding valt in zijn geheel weg.
Als ik na dit voorval de modem aan en uit zet, kan er weer gewoon duplex gebabbeld worden. Nu zet ik elke dag even het modem aan en uit, maar dat is eigenlijk geen oplossing.
Iemand dit al eerder meegemaakt ?
Als de telefoon overgaat, hoor ik vaak de gesprekspartner niet.
Deze hoort op zijn of haar beurt soms een soort fax toon of de verbinding valt in zijn geheel weg.
Als ik na dit voorval de modem aan en uit zet, kan er weer gewoon duplex gebabbeld worden. Nu zet ik elke dag even het modem aan en uit, maar dat is eigenlijk geen oplossing.
Iemand dit al eerder meegemaakt ?

