• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen gehoor "andere kant" cisco EPC3925

Berichten
13
Na jaren de Arris gebruikt te hebben voor telefonie heb ik samen met de cisco een nieuw probleem gekregen.
Als de telefoon overgaat, hoor ik vaak de gesprekspartner niet.
Deze hoort op zijn of haar beurt soms een soort fax toon of de verbinding valt in zijn geheel weg.
Als ik na dit voorval de modem aan en uit zet, kan er weer gewoon duplex gebabbeld worden. Nu zet ik elke dag even het modem aan en uit, maar dat is eigenlijk geen oplossing.
Iemand dit al eerder meegemaakt ?
 
Heb sinds maandag ook de EPC3925 en hier geen last van.

Even wat vragen:

- Is dit bij 1 persoon of bij meerdere?
- Vanaf welke provider belt deze persoon? (personen)
- Is het ook als jij wilt uitbellen?
 
heb een oplossing voor je:

tijdschakelaar op je modem en iedere nacht even stroom eraf

had hetzelfde probleem, modem kan het na een paar dagen niet meer allemaal bijhouden en dat merk je vooral tijdens het bellen.
 
Ik word niet zo gek vaak gebeld op die lijn, meestal door mijn ouders (ook upc).
Maar wellicht gaat dus de modem over zijn kunnen heen met alles tegelijk.
Toch maar weer de tplink eraan hangen, hoeft ie over dhcp niet meer na te denken :)
 
reller zei:
heb een oplossing voor je:

tijdschakelaar op je modem en iedere nacht even stroom eraf

had hetzelfde probleem, modem kan het na een paar dagen niet meer allemaal bijhouden en dat merk je vooral tijdens het bellen.
Dat is toch geen echte oplossing. Gewoon door de helpdesk laten oplossen. Heb je die al gebeld?
 
Sun0000 zei:
Dat is toch geen echte oplossing. Gewoon door de helpdesk laten oplossen. Heb je die al gebeld?

Ben bang van wel, had hetzelfde probleem.
ook contact gehad met HD en 2x nieuw modem gehad maar mocht niet baten.

en bij mij werkt het dus :)
 
reller zei:
Ben bang van wel, had hetzelfde probleem.
ook contact gehad met HD en 2x nieuw modem gehad maar mocht niet baten.

en bij mij werkt het dus :)
Hoe ziet de status pagina er uit van de voice tab van het modem?
 
Sun0000 zei:
Hoe ziet de status pagina er uit van de voice tab van het modem?

voice.png
 
ik lijk ook steeds meer problemen te hebben met mijn 3925.
net iemand een paar keer gebeld en die persoon heeft mij ook een paar keer gebeld... ik hoorde niks, de ander hoorde mij wel. dan maar mobiel gebeld.

sowieso vaak last van hakkelend/wegvallend geluid zo gauw er van twee kanten tegelijk gesproken of geluid gemaakt wordt, met een telefoon die via adsl nooit problemen gaf.

modemwaardes zijn prima.
 
ik vertrouw de telefonie van UPC ook niet meer voor de volle 100% :(

en heb nog wel een zakelijke aansluiting :'(
 
Terug
Bovenaan