• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen gedecodeerde zenders meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mesa57
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mesa57

Ok, het is 1 januari en zwart beeld op alle zenders behalve Ned1 en Ziggo TV (sony CI+). De Cisco 8455 (met zijn eigen smartcard) geeft aan : proefabonnement verstreken :shock:
Ben ik de enige of zijn er meer met dit verschijnsel ? (bij Ziggo staat geen storing).
 
Al ingelogd bij Mijn Ziggo en daar bij smartcard gekeken of daar iets vreemd of andere nummer staat?
 
Nee, staat niks bij. Ben ik nou echt de enige ?
 
Yep. :wink: Werkzaamheden? Wat ik natuurlijk niet geloof dankzij de ambtenarij van ziggo: Op 1 jan gaan wij niet werken, hoewel het is crisis en als onderaannemer wil je er niet uit liggen dus ga je aan het werk... :cool:
 
Buren, kennissen ook probleem?
Cisco 8455 even van stroom gehaald?
Cisco soms verschoven waardoor smartcard is aan geraakt?
 
Ik mag toch aannemen dat mesa die dingen wel gechecked heeft. Of die 8485 moet uitgefikt zijn omdat die kat er telkens bovenop zat. :cool:
 
Ik mag toch aannemen dat mesa die dingen wel gechecked heeft. Of die 8485 moet uitgefikt zijn omdat die kat er telkens bovenop zat. :cool:
Zijn maar hint/tip. Weet dat mesa57er wel wat van af weet.
Maar melding "proefabonnement verstreken" is wel raar.
Heb even bij allestoringen ziggo gekeken maar daar staat ook niets.

Toch 8455.....
 
Ik mag toch aannemen dat mesa die dingen wel gechecked heeft. Of die 8485 moet uitgefikt zijn omdat die kat er telkens bovenop zat. :cool:
Woehahahaha :mrgreen: Die ligt er inderdaad nu al jaren op. Maar hij doet het nog ... Althans, alleen nl1 / ziggo tv :rolleyes:
Ik heb een reset gegeven en ga nou maar eens alle 4 decoders aanzetten ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan