M
mesa57
Ok, het is 1 januari en zwart beeld op alle zenders behalve Ned1 en Ziggo TV (sony CI+). De Cisco 8455 (met zijn eigen smartcard) geeft aan : proefabonnement verstreken :shock:
Ben ik de enige of zijn er meer met dit verschijnsel ? (bij Ziggo staat geen storing).
Ben ik de enige of zijn er meer met dit verschijnsel ? (bij Ziggo staat geen storing).
Werkzaamheden? Wat ik natuurlijk niet geloof dankzij de ambtenarij van ziggo: Op 1 jan gaan wij niet werken, hoewel het is crisis en als onderaannemer wil je er niet uit liggen dus ga je aan het werk... 